Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Heidenreich, Aleš
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:20:16Z
dc.date.available 2010-07-18T23:20:16Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11625
dc.description.abstract Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování. cs
dc.format 102 s. cs
dc.format.extent 1666315 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject Marketingová metoda cs
dc.subject CRM systém cs
dc.subject Analýza cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Zaměstnanci cs
dc.subject Společnost cs
dc.subject competition en
dc.subject marketing method en
dc.subject CRM system en
dc.subject analysis en
dc.subject advertisement en
dc.subject employees en
dc.subject company en
dc.title Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu cs
dc.title.alternative New marketing methods application to the organization with international activities directed to the competitiveness increase on the local market en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlík, Jan
dc.date.accepted 2010-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is in the theoretical part mostly aimed at competition field, marketing methods and CRM issues. In the analytical part, a company XY is closely introduced. Not only a history of the company is described here, but there is also a current state and situation in the company. In the final project part, I was trying to refer to new marketing elements, which could be implemented in the company XY in the future and would improve its performance. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 14751
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
heidenreich_2010_dp.pdf 1.589Mb PDF View/Open
heidenreich_2010_vp.zip 22.39Kb Unknown View/Open
heidenreich_2010_op.pdf 797.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account