Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Heidenreich, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:20:16Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:20:16Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11625
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je v teoretické části zaměřena především na problematiku v oblasti konkurence, marketingových metod a CRM systémů. V části analytické je blíže představen podnik XY. Je zde zachycena nejen historie podniku, ale také současný stav a situace ve společnosti. V poslední projektové části jsem se snažil poukázat na nové marketingové prvky, které by byly do budoucna aplikovatelné do společnosti XY a zlepšily by její fungování. |
cs |
dc.format |
102 s. |
cs |
dc.format.extent |
1666315 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
Marketingová metoda
|
cs |
dc.subject |
CRM systém
|
cs |
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
Společnost
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing method
|
en |
dc.subject |
CRM system
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.title |
Aplikace nových marketingových metod do firmy s mezinárodní působností s cílem zvýšení konkurenceschopnosti na lokálním trhu |
cs |
dc.title.alternative |
New marketing methods application to the organization with international activities directed to the competitiveness increase on the local market |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlík, Jan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is in the theoretical part mostly aimed at competition field, marketing methods and CRM issues. In the analytical part, a company XY is closely introduced. Not only a history of the company is described here, but there is also a current state and situation in the company. In the final project part, I was trying to refer to new marketing elements, which could be implemented in the company XY in the future and would improve its performance. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
14751
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account