Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Burián, Tomáš
dc.contributor.author Takáč, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:16:05Z
dc.date.available 2010-07-18T23:16:05Z
dc.date.issued 2009-12-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11619
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám. Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem uspořádal do tabulek a provedl jsem srovnání se společností VPO Protivanov, a.s V závěru mé práce jsem vyhodnotil analýzu služeb v dotačním programu Zelená úsporám a vypracoval jsem návrhy, které by mohly vést ke zlepšení postavení společnosti VPO Protivanov, a.s. na českém trhu a tím tak i zvýšit její rentabilitu. cs
dc.format 73s., 5s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1422812 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject služby cs
dc.subject rentabilita cs
dc.subject Analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject competition en
dc.subject services en
dc.subject profitability en
dc.title Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of marketing mix and services which are related to the competitors of VPO Protivanov, a.s. within subsidy "Zelená úsporám'q en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2010-01-14
dc.description.abstract-translated The aim of my bachelor thesis was to analyze the marketing mix of rival firms and then compare it with VPO Protivanov, a.s. Another objective was to find out the range of competitors which are offering services in the subsidy called "Zelená úsporám'q. I collected data for this work through the Internet. Afterwards I connected competitors via e-mail and received the necessary information from these companies. I made relevant tables from the data which I have gathered and made a comparison with VPO Protivanov, a.s. At the end of my work, I evaluated the analysis of the subsidy called "Zelená úsporám" and work out the proposals, which could lead to improve the position of VPO Protivanov, a.s. on the Czech market and thus may increase its profitability. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13448
dc.date.assigned 2009-10-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
takáč_2010_bp.pdf 1.356Mb PDF View/Open
takáč_2010_vp.pdf 466.6Kb PDF View/Open
takáč_2010_op.pdf 330.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account