Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Burián, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Takáč, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:16:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2009-12-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11619
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce byla analýza marketingového mixu konkurenčních firem a následné porovnání se společností VPO Protivanov, a.s. Dalším cílem bylo zjištění rozsahu nabídky služeb konkurenčních firem v dotačním programu Zelená úsporám. Podklady pro tuto práci jsem získal pomocí internetu a prostřednictvím e-mailu jsem oslovil konkurenční firmy a získal tak potřebné informace. Získané údaje jsem uspořádal do tabulek a provedl jsem srovnání se společností VPO Protivanov, a.s V závěru mé práce jsem vyhodnotil analýzu služeb v dotačním programu Zelená úsporám a vypracoval jsem návrhy, které by mohly vést ke zlepšení postavení společnosti VPO Protivanov, a.s. na českém trhu a tím tak i zvýšit její rentabilitu. |
cs |
dc.format |
73s., 5s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1422812 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
rentabilita
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
profitability
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu a služeb v rámci dotačního programu Zelená úsporám konkurenčních firem společnosti VPO Protivanov, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing mix and services which are related to the competitors of VPO Protivanov, a.s. within subsidy "Zelená úsporám'q |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2010-01-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of my bachelor thesis was to analyze the marketing mix of rival firms and then compare it with VPO Protivanov, a.s. Another objective was to find out the range of competitors which are offering services in the subsidy called "Zelená úsporám'q. I collected data for this work through the Internet. Afterwards I connected competitors via e-mail and received the necessary information from these companies. I made relevant tables from the data which I have gathered and made a comparison with VPO Protivanov, a.s. At the end of my work, I evaluated the analysis of the subsidy called "Zelená úsporám" and work out the proposals, which could lead to improve the position of VPO Protivanov, a.s. on the Czech market and thus may increase its profitability. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13448
|
|
dc.date.assigned |
2009-10-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account