Paměťové techniky v oblasti učení a praktické využití v základním a středním školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Paměťové techniky v oblasti učení a praktické využití v základním a středním školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vízdal, František
dc.contributor.author Růžička, Oldřich
dc.date.accessioned 2010-07-18T23:07:12Z
dc.date.available 2010-07-18T23:07:12Z
dc.date.issued 2010-05-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11595
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na ověřování možnosti využití paměťových technik v oblasti učení a poskytuje hodnocení, výsledky a závěry dlouholetého ověřování při praktické aplikaci do prostředí základních a středních škol. V práci jsou teoreticky rozebrány praktické vstupy možnosti, které popisují důvody a požadavky pro vznik vlastního projektu. Součástí práce je také praktická část, ve které se zaměřuji na popis postupů šetření, ověřování a výsledků aplikace metodiky u různých cílových skupin. cs
dc.format cs
dc.format.extent 387061 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učení cs
dc.subject paměť cs
dc.subject paměťové techniky cs
dc.subject efiktivita učení cs
dc.subject rozvoj osobnosti cs
dc.subject Teaching en
dc.subject memory en
dc.subject memory techniques en
dc.subject effectiveness of learning en
dc.subject personal development en
dc.title Paměťové techniky v oblasti učení a praktické využití v základním a středním školství cs
dc.title.alternative Memory techniques in learning field and practical application in basic and middle school education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mazánková, Libuše
dc.date.accepted 2010-06-16
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is aimed for verification of possibilities how to use memory techniques in learning and presents an evaluation, results and conclusions of a long-time veryfied practical applications at primary and secondary schools. Initially there are theoretically analyzed inputs and possibilities describing reasons and requirements for creation of the project. In practical part of thesis I focus on describing inquiry of procedures, verifications and results of applicated methods in various target groups. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016146
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject trénink paměti cs
local.subject středoškolské učivo cs
local.subject memory training en
local.subject secondary school curriculum en
local.subject elementary school education en


Files in this item

Files Size Format View
růžička_2010_bp.pdf 377.9Kb PDF View/Open
růžička_2010_vp.doc 34.5Kb Microsoft Word View/Open
růžička_2010_op.doc 26.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account