dc.contributor.advisor |
Vízdal, František
|
|
dc.contributor.author |
Růžička, Oldřich
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T23:07:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T23:07:12Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11595
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na ověřování možnosti využití paměťových technik v oblasti učení a poskytuje hodnocení, výsledky a závěry dlouholetého ověřování při praktické aplikaci do prostředí základních a středních škol. V práci jsou teoreticky rozebrány praktické vstupy možnosti, které popisují důvody a požadavky pro vznik vlastního projektu. Součástí práce je také praktická část, ve které se zaměřuji na popis postupů šetření, ověřování a výsledků aplikace metodiky u různých cílových skupin. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
387061 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učení
|
cs |
dc.subject |
paměť
|
cs |
dc.subject |
paměťové techniky
|
cs |
dc.subject |
efiktivita učení
|
cs |
dc.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
dc.subject |
Teaching
|
en |
dc.subject |
memory
|
en |
dc.subject |
memory techniques
|
en |
dc.subject |
effectiveness of learning
|
en |
dc.subject |
personal development
|
en |
dc.title |
Paměťové techniky v oblasti učení a praktické využití v základním a středním školství |
cs |
dc.title.alternative |
Memory techniques in learning field and practical application in basic and middle school education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2010-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is aimed for verification of possibilities how to use memory techniques in learning and presents an evaluation, results and conclusions of a long-time veryfied practical applications at primary and secondary schools. Initially there are theoretically analyzed inputs and possibilities describing reasons and requirements for creation of the project. In practical part of thesis I focus on describing inquiry of procedures, verifications and results of applicated methods in various target groups. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1016146
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trénink paměti
|
cs |
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
memory training
|
en |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |
local.subject |
elementary school education
|
en |