Vztah Romů ke vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Hefnerová, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:53:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:53:58Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11572
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce ve své teoretické části představuje Romy, nabízí základní informa-ce o vzdělávání a ve své poslední kapitole popisuje samotné vzdělávání romských žáků a jeho specifika. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován se členy romské menšiny v jejich domácím prostředí. Byla zjišťována důležitost vzdělání pro Romy, jejich vztah ke vzdělávání. Cílem mé práce bylo zjištění a objasnění situace, jak je to s úspěšností romských žá-ků ve školách a jejich postoji ke vzdělávání obecně, čím je ovlivňováno a jak jej hodnotí sami Romové. |
cs |
dc.format |
79 s. |
cs |
dc.format.extent |
9068978 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Romové
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání Romů
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
diskriminace
|
cs |
dc.subject |
Gipsy
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
Gipsies education
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
discrimination
|
en |
dc.title |
Vztah Romů ke vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
The Attitude of Gipsies to Education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis presents Gipsies in his theoretic part, thesis offers basic information about education and in his last chapter describe education of gipsy pupils and his specificity. In practical part are present results of research that was realized with members gipsy minority group in his native enviroment. There was investigate importance education for Gipsies and their relation to education. Aim my thesis was describe situation how it is with successfully gipsy pupils in scho-ols and their positions to education in generally. Whom it is influenced and what are eva-luations Gipsies ourselves. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14109
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account