Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center

DSpace Repository

Language: English čeština 

Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center

Show simple item record

dc.contributor.advisor Damborský, Milan
dc.contributor.author Kopťáková, Lídia Monika
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:49:30Z
dc.date.available 2010-07-18T22:49:30Z
dc.date.issued 2010-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11563
dc.description.abstract Cílem této práce je určit lokalizační faktory společnosti Telefónica O2 při provozu call center a navrhnout možnosti jejich další lokalizace. Teoretická část práce se věnuje jednotlivým lokalizačním teoriím od "klasických" až po "současné" teorie s přihlédnutím na řešenou problematiku. Praktická část práce popisuje práci call center ve společnosti Telefónica O2, práci operátorů, lokalizační faktory při umísťování jednotlivých call center. Dále jsou v praktické části uvedeny hlavní lokalizační faktory call center a provedeno jejich zhodnocení. V závěru práce jsou navrhnuty další možnosti lokalizace call center a nastíněn možný další vývoj call center s ohledem na klíčové lokalizační faktory cs
dc.format 92 s.,12 s. příloh. cs
dc.format.extent 792765 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Lokalizace cs
dc.subject teorie lokalizace cs
dc.subject Telefónica O2 cs
dc.subject call centra cs
dc.subject operátor cs
dc.subject lokalizační faktory cs
dc.subject lokalita cs
dc.subject Localisation en
dc.subject localisation theory en
dc.subject Telefónica O2 en
dc.subject call centres en
dc.subject operator en
dc.subject localisation factors en
dc.subject location en
dc.title Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center cs
dc.title.alternative Location decisions in the company Telefónica O2 for call centers operation en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Jaroslava
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The goal of this thesis is to define localisation factors of Telefónica O2 in call centre operation, suggesting opportunities of their further localisations. Theoretical part of the thesis makes some analyses of individual localisation theories from "traditional" up to the "current" reflecting the issues to be solved. Practical part of the thesis describes the routine operation of Telefónica O2call centres, operators work, and localisation factors in individ-ual call centre allocations. Practical part includes also key localisation factors of call cen-tres together with their evaluation. At the end, further opportunities of call centre localisa-tions are proposed and potential ongoing call centre development is outlined with regard to the key localisation factors. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 15763
dc.date.assigned 2010-03-29
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kopťáková_2010_dp.pdf 774.1Kb PDF View/Open
kopťáková_2010_vp.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open
kopťáková_2010_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account