dc.contributor.advisor |
Damborský, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Kopťáková, Lídia Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:49:30Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:49:30Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11563
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je určit lokalizační faktory společnosti Telefónica O2 při provozu call center a navrhnout možnosti jejich další lokalizace. Teoretická část práce se věnuje jednotlivým lokalizačním teoriím od "klasických" až po "současné" teorie s přihlédnutím na řešenou problematiku. Praktická část práce popisuje práci call center ve společnosti Telefónica O2, práci operátorů, lokalizační faktory při umísťování jednotlivých call center. Dále jsou v praktické části uvedeny hlavní lokalizační faktory call center a provedeno jejich zhodnocení. V závěru práce jsou navrhnuty další možnosti lokalizace call center a nastíněn možný další vývoj call center s ohledem na klíčové lokalizační faktory |
cs |
dc.format |
92 s.,12 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
792765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Lokalizace
|
cs |
dc.subject |
teorie lokalizace
|
cs |
dc.subject |
Telefónica O2
|
cs |
dc.subject |
call centra
|
cs |
dc.subject |
operátor
|
cs |
dc.subject |
lokalizační faktory
|
cs |
dc.subject |
lokalita
|
cs |
dc.subject |
Localisation
|
en |
dc.subject |
localisation theory
|
en |
dc.subject |
Telefónica O2
|
en |
dc.subject |
call centres
|
en |
dc.subject |
operator
|
en |
dc.subject |
localisation factors
|
en |
dc.subject |
location
|
en |
dc.title |
Lokalizační rozhodování ve společnosti Telefónica O2 při provozu call center |
cs |
dc.title.alternative |
Location decisions in the company Telefónica O2 for call centers operation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Jaroslava |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this thesis is to define localisation factors of Telefónica O2 in call centre operation, suggesting opportunities of their further localisations. Theoretical part of the thesis makes some analyses of individual localisation theories from "traditional" up to the "current" reflecting the issues to be solved. Practical part of the thesis describes the routine operation of Telefónica O2call centres, operators work, and localisation factors in individ-ual call centre allocations. Practical part includes also key localisation factors of call cen-tres together with their evaluation. At the end, further opportunities of call centre localisa-tions are proposed and potential ongoing call centre development is outlined with regard to the key localisation factors. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/178
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
15763
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|