Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pospíšil, Jan
dc.contributor.author Čech, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:43:03Z
dc.date.available 2010-07-18T22:43:03Z
dc.date.issued 2010-05-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11555
dc.description.abstract Teoretická část této práce se zabývá marketingovými komunikacemi obecně. Jsou zde popsány jejich definice a vlastnosti. Tyto marketingové komunikace jsou dále v praktické části aplikovány na konkrétní festival - Music Shock ve Vyškově. Je zde rovněž popsán cíl festival, jeho cílová skupina a cílové skupiny jednotlivých součástí marketingových komunikací. Na konci této práce je srovnání tohoto hudebního festival s ostatními a jsou zde také navrhnuty různé vylepšení do budoucna. cs
dc.format 57 s. cs
dc.format.extent 1185106 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject hudební festival cs
dc.subject propagace cs
dc.subject média cs
dc.subject partneři cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject music festival en
dc.subject promotion en
dc.subject media en
dc.subject partners en
dc.title Marketingové komunikace hudebního festivalu Music Shock ve Vyškově cs
dc.title.alternative Marketing Communications at The Music Shock Festival in Vyškov en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2010-06-14
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this bachelor thesis deals with the marketing communications in general. It shows their proper definitions and characteristics. Then in the analysis the single aspects of the marketing communications are applied to a particular music festival - The Music Shock in Vyškov. The aim of the festival, its target group, and target groups of single elements of marketing communications are also described here. At the end of this bachelor thesis is comparing this music festival with another music festivals and there are also suggested some possible improvements for the future. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 13954
dc.date.assigned 2010-04-21
utb.result.grade C
local.subject marketingová komunikace cs
local.subject hudební festivaly cs
local.subject communication in marketing en
local.subject music festivals en


Files in this item

Files Size Format View
čech_2010_bp.pdf 1.130Mb PDF View/Open
čech_2010_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
čech_2010_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account