dc.contributor.advisor |
Řehoř, Antonín
|
|
dc.contributor.author |
Kratochvil, František
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:24:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:24:49Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11526
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce na téma " Význam komunikace při řešení složitých technologických procesů" je pojata jako výčet hlavních zásad a forem významu komunikace v pracovních procesech. Vzhledem ke složitosti a rozmanitosti problematiky řízení lidí a určité objemové limitaci této práce nebylo možné popisovat detailně jednotlivé možnosti řízení a jejich analýzy a vyhodnocení. Témata práce na sebe logicky navazují a v určitých částech se prolínají. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány na situace, které jsou všem jistě dobře známé. Naopak tato práce měla za cíl vybrat nejdůležitější prvky řízení a to jednak negativní jevy, vlastní vztahy uvnitř organizace a nutnost práce s lidským potenciálem. Dále je v práci uvedena vazba na Evropské normy týkající se managementu. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
808080 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Management
|
cs |
dc.subject |
efektivní vedení
|
cs |
dc.subject |
negativní jevy
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
hodnocení personálu
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
asertivita
|
cs |
dc.subject |
dialog
|
cs |
dc.subject |
výstavba
|
cs |
dc.subject |
sváření
|
cs |
dc.subject |
jakost
|
cs |
dc.subject |
konflikt
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
Keywords Management
|
en |
dc.subject |
efficient leadership
|
en |
dc.subject |
negative features
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
personnel evalution
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
assertiveness
|
en |
dc.subject |
dialogue
|
en |
dc.subject |
building
|
en |
dc.subject |
welding
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
conflict
|
en |
dc.subject |
employee satisfaction
|
en |
dc.title |
" Význam komunikace při řešení složitých technologických postupů " |
cs |
dc.title.alternative |
"Communication meaning at solving complicated technological process" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2010-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This BA thesis focuses on the signifficance of communication when solving complex technical processes. It is aimed at compiling a list of main principles and forms of communication in works processes. With regard to the complexity and manifold nature of management of people, and also with regard to the limited extent of this work, the particular management methods, their analysis and evaluation could not be presented in greater detail in this work. The topics are logically interlinked and in some parts, they merge. The theoretical presuppositions are then applied on standard situations This work took the effort to locate the most important management components: negative features, relationships within the company and the necessity to develop skill in people. This work also links its contens to the EU management standards. |
en |
dc.description.department |
Skupina managementu a ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/98
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17255
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
E |
|
local.subject |
komunikace v organizaci
|
cs |
local.subject |
manažerská komunikace
|
cs |
local.subject |
communication in organization
|
en |
local.subject |
communication in management
|
en |