dc.contributor.advisor |
Hudec, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Očenášová, Beáta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:25:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T16:25:40Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1151
|
|
dc.description.abstract |
Téma diplomové práce je zavedení funkčního a efektívního systému manažersví jakosti ( dále jen SMK)a získaní certifikátu podle normy STN EN ISO 9001:200O vo vybranom zdravot.zařízení. První část je teoretická základňa SMK, popis procesního přístupu a kroky potřebné k zavádení SMK. Druhá část je charakteristika organizace v které se SMK zavádí, analýza počátečního stavu, analýza rizík a protiriziková opatření, důvody k zavádení SMK, cíle a plán realizace projektu, stanovení postupu realizace a imlementace SMK. Třetí část je samotní realizace projektu, postup při implementaci SMK, motivace zaměstnanců, příprava na certifikační audit, certifikační audit, přínosy z projektu pro organizaci, doporučení pro další období. |
cs |
dc.format |
99 s., 24 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
1908929 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
systém manažerství jakosti
|
cs |
dc.subject |
požadavky normy ISO 9001:2001
|
cs |
dc.subject |
procesní řízení
|
cs |
dc.subject |
interní audit
|
cs |
dc.subject |
certifikační audit
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klienta
|
cs |
dc.subject |
trvalé zlapšovaní
|
cs |
dc.subject |
quality management system
|
en |
dc.subject |
the requirements of the norm ISO 9001:2001
|
en |
dc.subject |
process management
|
en |
dc.subject |
internal audit
|
en |
dc.subject |
certification audit
|
en |
dc.subject |
satisfaction of customer
|
en |
dc.subject |
permanent innovating
|
en |
dc.title |
Systém managementu jakosti ( ISO 9001) a zodpovědnost managementu firmy v procesním řízení, příprava na certifikační audit. Systém managementu jakosti ( ISO 9001)a zodpovědnost managementu firmy v procesním řízení, příprava na certifikační audit |
cs |
dc.title.alternative |
Quality management system ( ISO 9001) and the responsibility of the companys management in the process management, preparation for certification audit |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2006-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is the implementation of functional and effective quality management system ( QMS )and obtaining the certificate according to the norm STN EN ISO 9001:2000, description of the process approach. The first part of the thesis is theoretical ( ISO 9001),description of the process approach. The second part deals with the main intention of the institute SUDTARCH, n.o., analyses the initial state, the autput of this analysis is to set the steps of the implementation. The third part of the thesis is aimed at the project realization Quality management system implementation according to the ISO 9001:2000, certification audit. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3951
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|