Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hofmanová, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-18T22:17:29Z
dc.date.available 2010-07-18T22:17:29Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11514
dc.description.abstract Práce pojednává o využívání nástrojů PR v rámci komunikační strategie. Teoretická část definuje základní pojmy PR, seznamuje s cíly, nástroji a způsoby hodnocení dopadu PR. Praktická část následně aplikuje teoretické poznatky do komunikační strategie společnosti Tescoma s.r.o. Zlín. Průzkum je veden směrem k vnitřní a vnější veřejnosti s cílem zjistit reakci na aplikované změny v komunikační strategii. cs
dc.format 57 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1254482 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject PR cs
dc.subject events cs
dc.subject interní a externí PR cs
dc.subject nástroje PR cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject PR en
dc.subject events en
dc.subject internal and external PR en
dc.subject PR tools en
dc.title Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace cs
dc.title.alternative The Use of PR tools in company communication strategy en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kamas, Patrik
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated The work focuses on the use of PR tools in company communication strategies. The theo-retical part defines basic PR terms, presents aims, tools, and methods of assessing the im-pact of PR. The practical part deals with the application of the theory in the communication strategy of Tescoma s.r.o. Zlín. The research is conducted towards the internal and external public in order to study the reaction to changes applied in the communication strategy. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13660
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hofmanová_2010_bp.pdfBlocked 1.196Mb PDF View/Open
hofmanová_2010_vp.pdf 56.74Kb PDF View/Open
hofmanová_2010_op.pdf 49.35Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account