dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Smolíková, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:05:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:05:49Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11493
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace ve společnosti HOPA CZ, s.r.o. a předkládá navrhovaný projekt pro zlepšení nedostatků, které mají přispět ke zvýšení povědomí o firmě. Práce bude sloužit k interním účelům společnosti. V první části je stručně charakterizována marketingová komunikace, členění marketingových nástrojů a teoretická východiska pro plán marketingové komunikace. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a shrnuje současný stav marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je sestaven plán marketingové komunikace, který je v závěru doplněn o přehled nákladů a potencionální rizika. |
cs |
dc.format |
102 s., 3 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3316266 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication instruments
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti HOPA CZ, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The marketing communication project of the company HOPA CZ, s.r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Holeček, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2010-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the present state of marketing communication in the company HOPA CZ, s.r.o. and the proposed project presents the improved failures that should help raise awareness about the company. The thesis will be intended for internal use of the company. The first part briefly characterizes marketing communications, marketing instruments division and theoretical basis for the plan of marketing communication. The practical part analyses external and internal environment of the company and gives a summary of the current state of marketing communication. Based on the gathered knowledge is elaborated plan of marketing communication, which at the end of this project includes the overview on expenses and possible risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
15363
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|