Využití projektové výuky v rámci ekologické výchovy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Perničková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T18:59:40Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T18:59:40Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11482
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je využití projektové výuky v ekologické výchově. V teoretické části se snažím přiblížit pojmy a historii projektové výuky. Dále se zabývám ekologickou výchovou a jejím spojením s projektovou výukou. Na základě zrealizovaného projektového týdne s ekologickou tématikou pro žáky 3. ročníku se v praktické části bakalářské práce budu zabývat otázkou efektivnosti projektové výuky v souvislosti s trvalosti získaných poznatků, osvojení dovedností a použitých činností. |
cs |
dc.format |
61 s., 8 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3348054 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
projektová metoda
|
cs |
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
ekologická výchova
|
cs |
dc.subject |
ekologická gramotnost
|
cs |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
project method
|
en |
dc.subject |
project education
|
en |
dc.subject |
environmental education
|
en |
dc.subject |
environmental literacy
|
en |
dc.title |
Využití projektové výuky v rámci ekologické výchovy |
cs |
dc.title.alternative |
Using of project method in environmental education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2010-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this bachelor's thesis is a use of a project method in an environmental education. In the theoretical part I describe conceptions and history of the project method. Further I deal with environmental education and its connection with the project method. Based on realized environmental project week for pupils of 3rd class of primary school than in the practical part of this bachelor's thesis I deal with a question of efficiency of the project method in connection with permanency of gained knowledge, skills adoption and activities used. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12221
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-15 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account