Analýza vzdělávacích potřeb asistenta pedagoga v systému základního školství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vzdělávacích potřeb asistenta pedagoga v systému základního školství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Hanzalová, Erika
dc.date.accessioned 2010-07-18T18:59:07Z
dc.date.available 2010-07-18T18:59:07Z
dc.date.issued 2010-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11481
dc.description.abstract Bakalářská práce se orientuje na zmapování vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga činných v procesu integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol. Vymezuje teoretická východiska profese, odbornou kvalifikaci a náplň práce asistenta pedagoga. Specifikuje skupiny žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Definuje základní druhy alternativní a augmentativní komunikace. Empirická část skrze realizované kvalitativní šetření analyzuje teoretické znalosti potřebné k výkonu povolání asistenta pedagoga. cs
dc.format 63 s. cs
dc.format.extent 1655104 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alternativní a augmentativní komunikace cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject integrace cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.subject Alternative and augmentative communication en
dc.subject pedagogue's assistant en
dc.subject integration en
dc.subject special education needs en
dc.title Analýza vzdělávacích potřeb asistenta pedagoga v systému základního školství cs
dc.title.alternative Assistant Teacher's Analysis of Educational Needs in the Primary Education System. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2010-06-18
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on mapping of the training needs of assistants of pedagogue employed in the process of integration of pupils with the special educational needs in the common primary schools. This thesis qualifies the theoretical base of profession, professi-onal qualifications and job description of pedagogue's assistant. There are specified the groups of pupils with the special educational needs. This thesis defines the basic types of the alternative and augmentative communication. The empirical part through the qualitative survey analyzes the theoretical knowledge required for the professional pedagogue's assistant. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 14879
dc.date.assigned 2010-02-10
utb.result.grade A
local.subject asistenti pedagogů cs
local.subject pedagogické vzdělávání cs
local.subject pedagogická komunikace cs
local.subject teachers’ assistants en
local.subject pedagogical education en
local.subject communication in learning and scholarship en


Files in this item

Files Size Format View
hanzalová_2010_bp.pdf 1.578Mb PDF View/Open
hanzalová_2010_vp.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open
hanzalová_2010_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account