dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Vondráčková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T18:44:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T18:44:59Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11455
|
|
dc.description.abstract |
"Event marketing ve sportovním prostředí", to je spojení dvou velice specifických oblastí, které však mají hodně společného. Zábava, volnost, odreagování se, ale také napětí nebo adrenalin. To vše a ještě mnohem víc můžeme zažít jak na eventu, tak při sportování. Di-plomová práce se sportem jako takovým zabývá pouze okrajově. Hlavní pozornost je vě-nována event marketingu. Tak proč tedy "Event marketing ve sportovním prostředí"? Celá práce, respektive její praktická a projektová část, je věnována fotbalovému klubu SK Sigma Olomouc. Cílem praktické části je zjistit, zda fotbalový klub event marketing využívá a jak je vůbec nastavena jeho celková komunikace. Na základě zjištěných poznatků a jejich následnému shrnutí bude vytvořena projektová část diplomové práce, jejímž úkolem je navrhnout pro SK Sigma Olomouc optimální event marketingovou strategii. |
cs |
dc.format |
97 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1288898 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Event marketing ve sportovním prostředí |
cs |
dc.title.alternative |
Event marketing in a sports area |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
"Event marketing in the sports area", that is a connection of two specific spheres which have much in common. Entertainment, liberty, abreaction, but also thrill and adrenaline. We can enjoy these aspects and many more on event and also during sport activities. The thesis deals with sport only marginally. The main attention is paid to event marketing. So why "Event marketing in a sports area"? The whole thesis, its analytical and project part, aims at the football club SK Sigma Olomouc. The goal of the analytical part is to discover whether the football club use event marketing and how its general communication is regu-lated. The project part will be created on the basis of proven knowledge and its summary while its goal is to propose optimal event marketing strategy for SK Sigma Olomouc. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13758
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|