EMO jako subkultura současné mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Michálek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T18:29:51Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T18:29:51Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11417
|
|
dc.description.abstract |
Michálek Jiří. EMO jako subkultura současné mládeže. (Bakalářská práce)BRNO: Universita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2010. V rámci této bakalářské práce bylo zpracováno téma týkající se subkultury EMO. Vysvětluje psychické a sociální změny u dospívajících, pojmy jako subkultura, extremismus subkultur, emoce a popisuje samotnou subkulturu EMO i s jeho možnými riziky. Jako prevence jsou zde popsány úkoly sociální pedagogiky a možnosti volnočasovýchaktivit dětí. |
cs |
dc.format |
46 s., 11 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1321046 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
EMO
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
subkultura
|
cs |
dc.subject |
období dospívání
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
volnočasové aktivity
|
cs |
dc.subject |
EMO
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
sub-culture
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.subject |
preventiv
|
en |
dc.subject |
free-time activities
|
en |
dc.title |
EMO jako subkultura současné mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
EMO as a subculture of youth |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Radvan, Eduard |
|
dc.date.accepted |
2010-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
EMO as a sub-culture of nowadays adolescents. (The bachelor's thesis). The aim of this thesis is to describe the EMO sub-culture. it explains psychice and social ganges of adolescents, terms as sub-culture, extremism of sub-cultures, emotions and EMO sub-culture itself with its possible risks and dangers. Toprevent it oferent tasks of social pedagogy and variol types of free-time a activies are mentioned. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
17296
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
dospívající
|
cs |
local.subject |
dospívající mládež
|
cs |
local.subject |
subkultury
|
cs |
local.subject |
adolescents
|
en |
local.subject |
subcultures
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account