Projekt motivace studentů BSP ke studiu MSP vyučovaný v anglickém jazyce na FaME UTB ve Zlíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Drimlová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T18:25:29Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T18:25:29Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11404
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je průzkum postojů studentů BSP i MSP při volbě magisterské-ho studijního programu v anglickém jazyce na Fakultě managementu a ekonomiky, Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část se zabývá motivací studentů ke studiu a mar-ketingem ve školství. Cílem je zjistit, zda mají studenti zájem o studium v anglickém jazy-ce, či jaké mají překážky k tomuto studiu a pokusit se navrhnout jejich odstranění. V prak-tické části se diplomová práce zabývá průzkumem MSP oborů na vysokých školách a jejich podmínek pro studium v anglickém jazyce. Z výsledků analýzy je navržen projekt na zvý-šení zájmu studentů BSP o studium MSP v anglickém jazyce. |
cs |
dc.format |
87 s., 9 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2318424 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
School Marketing
|
en |
dc.subject |
Motivation
|
en |
dc.subject |
Marketing Communications
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.title |
Projekt motivace studentů BSP ke studiu MSP vyučovaný v anglickém jazyce na FaME UTB ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
Project of students' motivation in bachelor degree programm for studying master degree programm in English at FaME TBU in Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Staňková, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2010-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis is a research into Bachelor and Master program students' attitudes when opting for the study programs conducted in English at the Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlin. The theoretical part deals with students' moti-vation for studies at universities and school marketing. The goal is to find out if students are interested in studying English programs or if there are any barriers. Suggestions for their elimination are drafted. The analysis deals with the master degree programs at universities all over the Czech Republic which are accredited in English language. Based on the analysis results, the project is proposed for supporting the interest of Bachelor students for choosing their Master program in English. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
13572
|
|
dc.date.assigned |
2010-03-29 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account