Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Válková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-18T17:50:01Z
dc.date.available 2010-07-18T17:50:01Z
dc.date.issued 2010-05-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11342
dc.description.abstract Práce je zaměřena na problematiku nákupního chování seniorů, vlivu archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů. V teoretické části se věnuji objasnění pojmů spotřební chování, spotřebitelské typologie, archetypy a segmentace trhu v závislosti na životním stylu seniorů. Popisuji seniory jako atraktivní cílovou skupinu a zabývám se prognózami demografů o stárnutí obyvatelstva. V praktické části jsem se zabývala aplikací kvantitativního výzkumu - osobním dotazováním a výstupy tohoto šetření. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1557520 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senior/ři cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject demografický vývoj cs
dc.subject archetypy cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject senior/s en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject demographer development en
dc.subject archetyps en
dc.subject lifestyle of seniors en
dc.subject quantitative research en
dc.title Vliv archetypů na nákupní chování seniorů v komoditě kosmetických produktů cs
dc.title.alternative Influence Of Archetypes On Seniors' Behaviour In A Cosmetic Products Commodity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated Presented the bachelor's work attends to shopping senior behaviour, archetyps effect on shopping senior behaviour in commodity of cosmetics products, impact of lifestyle on cosmetics products usage. In a theoretical part it brings out conceptions as consumer behaviour, consumer typology, archetyps and market segmentation in dependence on lifestyle on seniors. It describes seniors as an attractive target group and draw attention to demographers prognosis about aging of people. In a practical part it considers application of quantitative research - oral interview and questionnaire research output. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13697
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
válková_2010_bp.pdf 1.485Mb PDF View/Open
válková_2010_vp.pdf 56.69Kb PDF View/Open
válková_2010_op.pdf 57.33Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account