Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Heger, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T17:42:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T17:42:46Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11330
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na zhodnocení Apoštolské návštěvy České republiky vykonanou papežem Benediktem XVI., která se odehrála v září 2009 Teoretická část obsahuje stručné seznámení s Římskokatolickou církví, předchozími ná-vštěvami a osobnostmi obou papežů, kteří naši zemi navštívili. V praktické části zanalyzuji komunikaci církve, přípravu a průběh návštěvy a reakci veřejnosti a tisku. Na základě těch-to údajů zhodnotím efekt návštěvy a navrhnu zlepšení. |
cs |
dc.format |
56 |
cs |
dc.format.extent |
4246614 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
náboženství
|
cs |
dc.subject |
press relations
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
religion
|
en |
dc.subject |
press relations
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Analýza papežské návštěvy Benedikta XVI. v ČR z hlediska marketingových komunikací |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of visit of pope Benedict XVI to the Czech Republic from the marketing viewpoint |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I focus on analysis of Benedict's XVI. pastoral trip to Czech Repub-lic, which took place in September 2009. Theoretical part contains brief familiarization with Roman Catholic Church, previous visits and personality and views of both popes who visited Czech Republic. In practical part I will analyze church communication, preparation and course of the visit and reaction of public and press. Following these facts I will evaluate effects of the visit and propose fu-ture changes. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13613
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account