Vztahové problémy dětí s ADHD v prostředí školní třídy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vztahové problémy dětí s ADHD v prostředí školní třídy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Musil, Jiří
dc.contributor.author Tománková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-18T14:26:57Z
dc.date.available 2010-07-18T14:26:57Z
dc.date.issued 2010-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11302
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměruje na problematiku dětí se syndromem ADHD. Teoretická část obsahuje definování a charakteristiku poruchy ADHD, dále se zabývá problémy dětí s ADHD v rodině a ve škole. Praktická část obsahuje výsledky sociometrického šetření, které bylo provedeno ve třídách dětí s poruchou ADHD. Zjišťuje, jakou pozici má dítě s poruchou ADHD v třídním kolektivu. cs
dc.format 78 s., 9 s. příloh cs
dc.format.extent 1975248 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ADHD cs
dc.subject porucha pozornosti cs
dc.subject hyperaktivita cs
dc.subject impulzivita cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject sociometrie cs
dc.subject problémy dětí s ADHD cs
dc.subject Attention Deficit Hyperaktivity Disorders en
dc.subject hyperaktivity en
dc.subject attention disorder en
dc.subject impulsivity en
dc.subject diagnostics en
dc.subject sociometry en
dc.subject problems of children with ADHD en
dc.title Vztahové problémy dětí s ADHD v prostředí školní třídy cs
dc.title.alternative Relationship problems of children with ADHD in the school class en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Musilová, Marcela
dc.date.accepted 2010-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis be focusing on problems of children with ADHD syndrome. The theoretic part includes definition and characteristics disturbances ADHD, further deal with problems of children with ADHD in family and at school. The practical part includes record sociometric inquiry that was effected in class of children with disorder ADHD. It investigates which position has child with disorder ADHD in the class. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 14148
dc.date.assigned 2010-01-14
utb.result.grade A
local.subject porucha ADHD cs
local.subject školní třídy cs
local.subject mezilidské vztahy cs
local.subject vrstevnické vztahy cs
local.subject chlapci cs
local.subject attention deficit hyperactivity disorder en
local.subject school classes en
local.subject interpersonal relations en
local.subject peer relationships en
local.subject boys en


Files in this item

Files Size Format View
tománková_2010_dp.pdf 1.883Mb PDF View/Open
tománková_2010_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
tománková_2010_op.doc 38Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account