Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šimek, Robin
dc.contributor.author Šaldová, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T13:57:57Z
dc.date.available 2010-07-18T13:57:57Z
dc.date.issued 2010-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11255
dc.description.abstract Práce podává ucelený přehled o formách síťového marketingu a jejich vzájemných odlišnostech. Vše je zaměřeno na popis strukturální firmy jako nejspravedlivější formy podnikání a její aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. Součástí práce je definice funkce centrály společnosti, jsou zde popsány vzdělávací procesy jako jedny z mnoha prvků určující úspěšnost. Dále je zde popsána reklamní kampaň a především je poukazováno na samotného finančního poradce, jako hlavního činitele prodeje. Práce však odhaluje některé nedostatky ve fungování společnosti a jsou zde navrhována řešení na zlepšení. cs
dc.format 62 cs
dc.format.extent 637830 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Síťový marketing cs
dc.subject multi-level marketing cs
dc.subject pyramidové schéma cs
dc.subject strukturální firma cs
dc.subject Partners For Life Planning cs
dc.subject a.s. cs
dc.subject Net working en
dc.subject multilevel marketing en
dc.subject the scheme of pyramid en
dc.subject structural firm en
dc.subject Partners For Life Planning en
dc.subject a.s. en
dc.title Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. cs
dc.title.alternative Network marketing and its aplication in Partners For Life Planning a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2010-05-25
dc.description.abstract-translated Work gives a comprehensive overview of the network marketing forms and their mutual differences. Everything is focused on the structural description of a structural company as the fairest form of business and its applications in the company Partners For Life Planning, a.s. Another part of this thesis is the definition of headquarters functions. There are the learning processes described as one of many factors determining company's success. The next point of description belongs to the advertising campaign, that especially points out the actual financial consultant, as the main element of sale. The thesis, however, reveals some of the shortcomings in the company's functioning and there are solutions proposed to make improvements. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 15814
dc.date.assigned 2010-02-23
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
šaldová_2010_bp.pdf 622.8Kb PDF View/Open
šaldová_2010_vp.doc 53.28Mb Microsoft Word View/Open
šaldová_2010_op.pdf 432.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account