Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šimek, Robin
|
|
dc.contributor.author |
Šaldová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T13:57:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T13:57:57Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11255
|
|
dc.description.abstract |
Práce podává ucelený přehled o formách síťového marketingu a jejich vzájemných odlišnostech. Vše je zaměřeno na popis strukturální firmy jako nejspravedlivější formy podnikání a její aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. Součástí práce je definice funkce centrály společnosti, jsou zde popsány vzdělávací procesy jako jedny z mnoha prvků určující úspěšnost. Dále je zde popsána reklamní kampaň a především je poukazováno na samotného finančního poradce, jako hlavního činitele prodeje. Práce však odhaluje některé nedostatky ve fungování společnosti a jsou zde navrhována řešení na zlepšení. |
cs |
dc.format |
62 |
cs |
dc.format.extent |
637830 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Síťový marketing
|
cs |
dc.subject |
multi-level marketing
|
cs |
dc.subject |
pyramidové schéma
|
cs |
dc.subject |
strukturální firma
|
cs |
dc.subject |
Partners For Life Planning
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
Net working
|
en |
dc.subject |
multilevel marketing
|
en |
dc.subject |
the scheme of pyramid
|
en |
dc.subject |
structural firm
|
en |
dc.subject |
Partners For Life Planning
|
en |
dc.subject |
a.s.
|
en |
dc.title |
Síťový marketing a jeho aplikace ve společnosti Partners For Life Planning, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Network marketing and its aplication in Partners For Life Planning a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2010-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Work gives a comprehensive overview of the network marketing forms and their mutual differences. Everything is focused on the structural description of a structural company as the fairest form of business and its applications in the company Partners For Life Planning, a.s. Another part of this thesis is the definition of headquarters functions. There are the learning processes described as one of many factors determining company's success. The next point of description belongs to the advertising campaign, that especially points out the actual financial consultant, as the main element of sale. The thesis, however, reveals some of the shortcomings in the company's functioning and there are solutions proposed to make improvements. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
15814
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-23 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account