Analýza struktury odběratelů a klasifikace jejich požadavků ve Sponce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza struktury odběratelů a klasifikace jejich požadavků ve Sponce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dohnalová, Zuzana
dc.contributor.author Čaníková, Sabina
dc.date.accessioned 2010-07-18T13:36:56Z
dc.date.available 2010-07-18T13:36:56Z
dc.date.issued 2010-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11233
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu struktury odběratelů a klasifikaci jejich požadavků ve Sponce. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve provedena charakteristika Sponky, dále analýza odběratelů a jejich rozdělení do skupin a vyhodnocení dotazníkového šetření. Nakonec jsou vysloveny závěry a doporučení pro Sponku. cs
dc.format 67 s. , 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1771782 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnik cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject odběratel cs
dc.subject odběratelské vztahy cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject company en
dc.subject business en
dc.subject customer en
dc.subject customer relations en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza struktury odběratelů a klasifikace jejich požadavků ve Sponce cs
dc.title.alternative The analysis of the structure of customers and the classification of their requirements in Sponka en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2010-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is aimed at analysis of the structure of customers and the classification of their requirements in Sponka. The theoretical part presents the fundamental knowledge on the issue. In the practical part, I primarily focused on the characteristic of Sponka, followed by analysis of customers, their division into groups and the evaluation of questionnaire survey. Finally, the conclusions and recommendations for Sponka are expressed. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 17028
dc.date.assigned 2010-04-06
utb.result.grade A
local.subject kancelářské potřeby cs
local.subject spony cs
local.subject dodavatelsko-odběratelské vztahy cs
local.subject office equipment en
local.subject clasps en
local.subject supplier-buyer relations en


Files in this item

Files Size Format View
čaníková_2010_bp.pdf 1.689Mb PDF View/Open
čaníková_2010_vp.doc 64Kb Microsoft Word View/Open
čaníková_2010_op.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account