Integrace žáků ve školních třídách, problémy a možná východiska

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace žáků ve školních třídách, problémy a možná východiska

Show simple item record

dc.contributor.advisor Olejníček, Antonín
dc.contributor.author Hrůzová, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-18T13:35:05Z
dc.date.available 2010-07-18T13:35:05Z
dc.date.issued 2010-04-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11230
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou integrace žáků do školních tříd běžných škol. V práci je objasněn pojem integrace a popsáno několik druhů postižení, které je možné úspěšně integrovat. Zabývá se edukací žáků s těmito formami postižení. Část práce je věnována poradenství, legislativě a právní úpravě integrace v ČR. Součástí bakalářské práce je také praktická část, která obsahuje kazuistiku integrované žákyně a vyhodnocené dotazníkové šetření k integraci. cs
dc.format 68 s., 21 s. příloh cs
dc.format.extent 3319316 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrace cs
dc.subject poradenství cs
dc.subject legislativa cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject rodina cs
dc.subject škola cs
dc.subject asistent pedagoga cs
dc.subject Integration en
dc.subject consultancy en
dc.subject legislation en
dc.subject teacher en
dc.subject pupil with special educational needs en
dc.subject family en
dc.subject school en
dc.subject teacher assistant en
dc.title Integrace žáků ve školních třídách, problémy a možná východiska cs
dc.title.alternative Integration of pupils in school classes, problems and possible solutions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dolák, Antonín
dc.date.accepted 2010-06-15
dc.description.abstract-translated The Bachelor thesis deals with the integration of pupils into mainstream school classrooms. The concept of integration is explained and several types of students' disabilities are described. Students with those disabilities may successfully be integrated and trained. Part of the thesis is focused on consultancy, legislation and legal regulations concerning the integration of pupils into classrooms in the Czech Republic. Part of the bachelor thesis is a practical section containing a case report of an integrated pupil and the assessment of questionnaire on integration. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 17178
dc.date.assigned 2009-04-30
utb.result.grade A
local.subject studenti se specifickými potřebami cs
local.subject integrace cs
local.subject students with special educational needs and disabilities - SEND en
local.subject integration en


Files in this item

Files Size Format View
hrůzová_2010_bp.pdf 3.165Mb PDF View/Open
hrůzová_2010_vp.doc 27.5Kb Microsoft Word View/Open
hrůzová_2010_op.doc 31Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account