Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Gabrhelík, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-18T13:11:38Z
dc.date.available 2010-07-18T13:11:38Z
dc.date.issued 2010-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11189
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá existencí a celkovým fungováním konkrétní společnosti, na jejímž příkladu jsou ukázány možnosti práce s marketingovými komunikacemi. Teoretická část popisuje ve stručnosti základní teoretická východiska a metody, jež jsou aplikované v praxi. V praktické části je popsána společnost jako taková, její konkurence a segment zákazníků, na nějž má v plánu směřovat marketingovou komunikaci. V závěru je nastíněn možný způsob komunikace s cílovou skupinou zákazníků - zákazníků společnosti Animals Holding. cs
dc.format 82 cs
dc.format.extent 1210056 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject primární a sekundární cílové skupiny terarijní zvířata cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject definice cílové sku-piny cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject značka cs
dc.subject strategie značky cs
dc.subject marketingový výzkum zákazníků cs
dc.subject metody sbě-ru primárních dat cs
dc.subject analýza stavu dosavadní komunikace cs
dc.subject hlediska segmentace cs
dc.subject Porterův pěti-faktorový model analýzy konkurence cs
dc.subject magazín cs
dc.subject primary and secondary target groups of terrarium animals en
dc.subject target en
dc.subject target definition Group's segmentation en
dc.subject brand en
dc.subject brand strategy en
dc.subject marketing research clients en
dc.subject methods of collecting pri-mary data en
dc.subject analysis of existing communications en
dc.subject segmentation perspective en
dc.subject Porter's five-factor model analysis en
dc.subject competition en
dc.subject magazíne en
dc.title Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy cs
dc.title.alternative Target groups identification, segment's profile creating and firm's marketing strategy proposal en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2010-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the existence and overall operation of a particular company, for example, which are indicated the possibility of working with marketing communications. The first, theoretical part describes briefly the basic theoretical background and methods, which are applied in practice. In the second part, practical part, described the company as such, its competitors and customer segments to which it is planned to be directed marke-ting communication. The conclusion is outlining a possible way of communicating with the target group of customers - Customer Holding Animals. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 13722
dc.date.assigned 2009-12-01
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
gabrhelík_2010_dp.pdf 1.153Mb PDF View/Open
gabrhelík_2010_vp.pdf 55.64Kb PDF View/Open
gabrhelík_2010_op.pdf 57.42Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account