Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Margetínová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T16:16:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T16:16:17Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1117
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá stanovením doporučení zavádění Customer Relationship Management ve vybrané společnosti. V teoretické části autor systematicky zpracovává poznatky nezbytné k pochopení CRM, jeho podstatu, popis tvorby vztahu se zákazníkem, implementaci CRM a častá rizika spojená s jeho zaváděním. Klíčovým bodem praktické části je, na základě pochopení a popisu současné úrovně vztahů se zákazníky ve firmě, navrhnout vhodná, nenákladná a časově nenáročná řešení pro implementaci CRM. Závěrem autor v nákladové analýze ověřuje realizovatelnost doporučení vzhledem k finančním možnostem firmy a definuje rizika, jež mohou nastat v souvislosti s realizací návrhu. |
cs |
dc.format |
69 s. |
cs |
dc.format.extent |
1223665 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
klíčový zákazník
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
dolování dat
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.subject |
key customer
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
data mining
|
en |
dc.title |
Návrh zavádění Customer Relationship Management (CRM) ve firmě Flexiko CZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of implementation Customer Relationship Management in Flexiko CZ Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Koželuha, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bacherol thesis discusses determination of advice to implement Customer Relationship Management in selected company. In the theoretical part the author systematically compiles information that is essential for understanding the CRM, explains heart of the matter, describes formation of the relationship with customers, implementation of CRM and frequent risks that are joined with CRM implementation. The key objective of the practical part is to design suitable, non-expensive and time undemanding solution of CRM implementation that is built on the basis of understanding and description of the current quality of customer relationship in the company. In conclusion in the cost and risk analysis the author verifies solution for CRM implementation connected with company financial possibilities and gives a definition of risks that are joined with the solution. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4160
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account