dc.contributor.advisor |
Podlešák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Bartošová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:34:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:34:07Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11118
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou využití nízkorozpočtových netradičních marketingových aktivit, které se vzájemně prolínají a doplňují. V teoretické části se zabývám komunikační tržní analýzou, významem segmentace trhu a základním představením tradičních médií. Více detailně je pak v teoretické rovině představen virální marketing, guerilla marketing a komunitní sítě se zaměřením na Facebook.com. Cílem praktické části je prezentace realizované kampaně s virálním šířením v prostředí Facebook, mé vlastní guerilla kampaně s téměř nulovým rozpočtem a analýza on-line průzkumu zjišťujícího marketingový potenciál fenoménu Facebook. Kreativní marketér dokáže i s minimálním rozpočtem zaujmout cílovou skupinu a maximalizovat efekt. |
cs |
dc.format |
75 s., 12 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
2075047 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Netradiční média
|
cs |
dc.subject |
nízký rozpočet
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
komunitní sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
Unconventional media
|
en |
dc.subject |
low budget
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
community sites
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.title |
Netradiční marketingové aktivity-záruka úspěchu? |
cs |
dc.title.alternative |
Non-traditional marketing activities - guaranteed success? |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the topic of usage of low-budget unconventional marketing activities, which mutually blend and complement. I contemplate an idea of communicational marketing analysis, the meaning of segmentation of the market and basic introduction of traditional media in theoretical part. Viral marketing, guerrilla marketing, and communicational sites, focused on Facebook.com are introduced in more details in theoretical sphere. The aim of practical part is to present realized campaigns with viral spread in the environment of Facebook, my own guerrilla campaign with almost zero budget and the analysis of online research which finds out the marketing potential of the Facebook phenomenon. Although having minimal budget, creative marketer is able to attract the target group and maximalize the effect. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13650
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|