dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Rylka, Marian
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:32:54Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:32:54Z |
|
dc.date.issued |
2010-05-17 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11115
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v digitální kinematografii a v širším kontextu i srovnáním s kinematografií klasickou. Tématem se budu zabývat jak v rovine kulturnefilosofické, dotknu se zmen ve spolecnosti a posunu ve vnímání audiovizuálního díla, tak i v rovine technické. Ta se bude týkat jednak primárního záznamu na digitální médium, ale i digitalizací kinosálu, jako jedné ze zásadních otázek soucasnosti. Technická část textu má mnohdy úvahové intermezzo, aby byla splnena mnou nastavená podmínka, co možná nejvetší nadcasovosti rozebírané problematiky. |
cs |
dc.format |
59 stran |
cs |
dc.format.extent |
5773326 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální kinematografie
|
cs |
dc.subject |
klasická kinematografie
|
cs |
dc.subject |
digitalizace kinosálu
|
cs |
dc.subject |
audiovizuální dílo
|
cs |
dc.subject |
televize
|
cs |
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
filmová kamera
|
cs |
dc.subject |
digitální kamera
|
cs |
dc.subject |
digital cinematography
|
en |
dc.subject |
classic cinematography
|
en |
dc.subject |
digitizing of cinemas
|
en |
dc.subject |
audiovisual work
|
en |
dc.subject |
television
|
en |
dc.subject |
cinematographer
|
en |
dc.subject |
motion picture camera
|
en |
dc.subject |
digital camera
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část - Nové trendy v digitální kinematografii, srovnání s klasickou kinematografií 2. Praktická část - Kamera na hraném filmu "Rytířství" - Romance rytířské doby |
cs |
dc.title.alternative |
1. Teoretic part - New trends in digital cinematography, comparision to classical cinematography 2. Practical part - Director of photography on feature film "Knighthood" |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hardoš, Jozef |
|
dc.date.accepted |
2010-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation theses describes new trends in the digital cinematography and in a wider context of the classic cinematography and their mutual comparation. I will describe the theme in a cultural and phylosophical field as well as in a technical field, I will also mention changes in a society and changes in a perception of the audiovisual work. The technical field will be concerned with a primary record on a digital medium as well as digitizing of cinemas as a one of the principle question of the present. As I wanted to write this theses as much as dateless in context of analysing and describing problems, the technical part of the text often contains an intermezzo of consideration and meditation. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
13851
|
|
dc.date.assigned |
2010-01-11 |
|
utb.result.grade |
A |
|