Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čablová, Markéta
dc.contributor.author Šimík, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-13T16:14:13Z
dc.date.available 2010-07-13T16:14:13Z
dc.date.issued 2006-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1109
dc.description.abstract V mé Bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu marketingového mixu služeb v podniku GARD&N s.r.oPodnik se zaobírá projektováním a realizací zahrad. Hlavním cílem této práce je důkladně analyzovat, a poté zhodnotit současný marketingový mix. Navrhnout zdokonalení slabých stránek marketingového mixu ve společnosti, které povede ke zvýšení marketingových aktivit společnosti, zejména propagačních a provozních. Včetně ekonomických dopadů. cs
dc.format 54 cs
dc.format.extent 2695286 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject SWOT cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject materiální prostředí cs
dc.subject lidé procesy cs
dc.subject Swot analysses en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject process en
dc.subject people en
dc.subject physical evidence en
dc.title Analýza marketingového mixu služeb zákazníkům podniku GARDEN, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysse of marketing mix for customers of company GARDEN en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix of services of GARD&N Ltd. The firm deals with projecting and realizations of gardens. The main aim of this thesis is to make a trough analysis and after all to evaluate an existing marketing mix. Make proposals or prospective recommendations of weaknesses of the firm. These improvements will increase marketing activities, mainly propagation and operations including economic impacts. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 3588
dc.date.assigned 2006-02-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šimík_2006_bp.pdf 2.570Mb PDF View/Open
šimík_2006_vp.doc 41Kb Microsoft Word View/Open
šimík_2006_op.doc 32Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account