Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pazdera, Bedřich
dc.contributor.author Kožíšek, Luboš
dc.date.accessioned 2010-07-18T12:08:36Z
dc.date.available 2010-07-18T12:08:36Z
dc.date.issued 2010-03-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11064
dc.description.abstract KOŽÍŠEK, Luboš. Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchově vzdělávacím procesu na základní škole. Brno: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Institut mezioborových studií Brno, 2010, 90 s. Diplomová práce na téma ?Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího využití ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole? je určena především těm, kteří projevují vážný zájem o výuku multikulturní výchovy na základní škole, měla by sloužit jako jednoduchá příručka, která stručně charakterizuje současné pojetí multikulturní výchovy a dále slouží zejména pro utvoření si představy o tom, v čem multikulturní výchova velmi obrazně řečeno spočívá. Práce je členěna do různých tématických okruhů. Obsahuje text o definičním vymezení multikulturní výchovy, zabývá se myšlenkami multikulturalismu, velmi stručně hovoří o historii národnostních menšin na území České republiky. Vzhledem k využití diplomové práce i po praktické stránce jsou v diplomové práci stručně rozpracovány současné metody, pilíře a pojmy multikulturní výchovy. Samostatnou kapitolu diplomové práce pak tvoří stať o multikulturní výchově v základním vzdělávání, v jejímž závěru se také zabývá otázkou vzdělávání cizinců na českých základních školách. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 673465 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multikulturní výchova cs
dc.subject multikulturalismus cs
dc.subject metody multikulturní výchovy cs
dc.subject vzdělávání na základních školách cs
dc.subject žák cs
dc.subject cizinec cs
dc.subject sociokulturní skupina cs
dc.subject Multicultural education en
dc.subject multiculturalism en
dc.subject methods of multicultural education en
dc.subject learning at primary schools en
dc.subject scholar en
dc.subject foreigner en
dc.subject sociocultural group en
dc.title Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole. cs
dc.title.alternative Substance and signification of multicultular education and possibilities of their utilization in upbringing during the teaching process at primary schools. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hodný, Jiří
dc.date.accepted 2010-05-11
dc.description.abstract-translated KOŽÍŠEK, Luboš. Substance and signification of multicultular education and possibilities of their utilization in upbringing during the teaching process at primary schools. Brno: Tomáš Baťa University in Zlín, Institute of Interdepartmental Studies, Brno 2010, 90 s. The dissertation work subjected in the theme Substance and signification of multicultular education and possibilities of their utilization in upbringing during the teaching process at primary schools, is estimated particularly to persons interested in displaying serious interest on education of multicultural teaching at primary schools, and should perform as a simple manual characterizing the temporary conception of multicultural education a serves additional particularly to form a picture of an image about that, what is meant as a multicultural object. The work is separated into various thematic sections. It contains texts dedicated to delimitation the thoughts of multiculturalism, and also very shortly dealings with the history relating national minorities on the territory of the Czech Republic. In use the exploitation of the dissertation work also in the practical respect, in the work are elaborated temporary methods, supports and definitions of multicultural education. An individual chapter of the dissertation work creates an essay dealing with multicultural education, in its ending is also discussed the question of education of foreigners at Czech primary schools. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/157 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 16745
dc.date.assigned 2008-11-30
utb.result.grade A
local.subject multikulturní pedagogika cs
local.subject školní třídy cs
local.subject cizinci cs
local.subject děti cizinců cs
local.subject multiculture pedagogy en
local.subject school classes en
local.subject foreigners en
local.subject aliens en
local.subject children of aliens en


Files in this item

Files Size Format View
kožíšek_2010_dp.pdf 657.6Kb PDF View/Open
kožíšek_2010_vp.doc 320.5Kb Microsoft Word View/Open
kožíšek_2010_op.doc 40Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account