dc.contributor.advisor |
Pazdera, Bedřich
|
|
dc.contributor.author |
Kožíšek, Luboš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:08:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:08:36Z |
|
dc.date.issued |
2010-03-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11064
|
|
dc.description.abstract |
KOŽÍŠEK, Luboš. Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchově vzdělávacím procesu na základní škole. Brno: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Institut mezioborových studií Brno, 2010, 90 s. Diplomová práce na téma ?Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího využití ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole? je určena především těm, kteří projevují vážný zájem o výuku multikulturní výchovy na základní škole, měla by sloužit jako jednoduchá příručka, která stručně charakterizuje současné pojetí multikulturní výchovy a dále slouží zejména pro utvoření si představy o tom, v čem multikulturní výchova velmi obrazně řečeno spočívá. Práce je členěna do různých tématických okruhů. Obsahuje text o definičním vymezení multikulturní výchovy, zabývá se myšlenkami multikulturalismu, velmi stručně hovoří o historii národnostních menšin na území České republiky. Vzhledem k využití diplomové práce i po praktické stránce jsou v diplomové práci stručně rozpracovány současné metody, pilíře a pojmy multikulturní výchovy. Samostatnou kapitolu diplomové práce pak tvoří stať o multikulturní výchově v základním vzdělávání, v jejímž závěru se také zabývá otázkou vzdělávání cizinců na českých základních školách. |
cs |
dc.format |
90 s. |
cs |
dc.format.extent |
673465 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
multikulturalismus
|
cs |
dc.subject |
metody multikulturní výchovy
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání na základních školách
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
cizinec
|
cs |
dc.subject |
sociokulturní skupina
|
cs |
dc.subject |
Multicultural education
|
en |
dc.subject |
multiculturalism
|
en |
dc.subject |
methods of multicultural education
|
en |
dc.subject |
learning at primary schools
|
en |
dc.subject |
scholar
|
en |
dc.subject |
foreigner
|
en |
dc.subject |
sociocultural group
|
en |
dc.title |
Podstata a význam multikulturní výchovy a možnosti jejího uplatnění ve výchovně vzdělávacím procesu na základní škole. |
cs |
dc.title.alternative |
Substance and signification of multicultular education and possibilities of their utilization in upbringing during the teaching process at primary schools. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hodný, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2010-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
KOŽÍŠEK, Luboš. Substance and signification of multicultular education and possibilities of their utilization in upbringing during the teaching process at primary schools. Brno: Tomáš Baťa University in Zlín, Institute of Interdepartmental Studies, Brno 2010, 90 s. The dissertation work subjected in the theme Substance and signification of multicultular education and possibilities of their utilization in upbringing during the teaching process at primary schools, is estimated particularly to persons interested in displaying serious interest on education of multicultural teaching at primary schools, and should perform as a simple manual characterizing the temporary conception of multicultural education a serves additional particularly to form a picture of an image about that, what is meant as a multicultural object. The work is separated into various thematic sections. It contains texts dedicated to delimitation the thoughts of multiculturalism, and also very shortly dealings with the history relating national minorities on the territory of the Czech Republic. In use the exploitation of the dissertation work also in the practical respect, in the work are elaborated temporary methods, supports and definitions of multicultural education. An individual chapter of the dissertation work creates an essay dealing with multicultural education, in its ending is also discussed the question of education of foreigners at Czech primary schools. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/157
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
16745
|
|
dc.date.assigned |
2008-11-30 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
multikulturní pedagogika
|
cs |
local.subject |
školní třídy
|
cs |
local.subject |
cizinci
|
cs |
local.subject |
děti cizinců
|
cs |
local.subject |
multiculture pedagogy
|
en |
local.subject |
school classes
|
en |
local.subject |
foreigners
|
en |
local.subject |
aliens
|
en |
local.subject |
children of aliens
|
en |