dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Řeháková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T12:06:56Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T12:06:56Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11059
|
|
dc.description.abstract |
Řadu lidí napadá v průběhu dne, měsíce nebo let řada nápadů, myšlenek. Některé zapadají okamžitě, jiné nám vrtají hlavou delší dobu. Mnohé nám nedají spát. Myslíme na ně někdy více, či méně intenzivně. Zrodí-li se nápad, krásná myšlenka, může nás uspokojit, nadchnout. Jindy nám tato idea, přeroste ve vizi. A to do té doby, než se začneme vážně zaobírat tím, jak ji uvést do praxe. Cesta k realizaci těchto myšlenek je dlouhá. Pokud pro-jekt dostává konkrétní podobu, měl by, pokud nechceme zkrachovat či promarnit čas pla-nými plány, mít pevnou strukturu, jasné cíle, podrobně zmapované tržní pole, kam vstupu-jeme, a měli bychom skutečně velmi dobře znát cílové skupiny, které chceme oslovit. Neméně důležitý je i finanční plán projektu a určitá časová osa, která nám stanoví jednotli-vé kroky a termíny jejich naplnění proto, abychom jasně viděli, zda vůbec, jak a kolik mů-žeme vydělat, popřípadě jak úspěšný, a za jakou dobu může náš projekt být. Podstatou úspěchu je rovněž zvolený jazyk a prostředky komunikace. Tato práce popisuje velice mla-dý obor kreativní ekonomiku, která dává předpoklady pro využití konkurenčních výhod a nutnosti podobných postupů v dnešním ekonomickém světě. Závěrem předkládá návrh marketingového plánu nově zakládaného podniku v rámci tohoto nového trendu podnikání. |
cs |
dc.format |
70 s., 20 s. |
cs |
dc.format.extent |
2178680 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreativní marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
plánování nových obchodních příležitostí
|
cs |
dc.subject |
analýza stávajícího trhu
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
creative marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
planning of new business
|
en |
dc.subject |
analyse of the market
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.title |
Marketingový plán založení nového podniku |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing establishment koncept of new corporation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2010-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Many ideas occur to a lot of people during the day, month or year. Some of these ideas settle down inside our minds but some of them disappear immediately. Some of them we tend to think about more and more intensively. When a wonderful idea comes to our minds, it brings us only great joy and satisfaction. In other cases this idea develops into a vision, which has to be slept over before it can be brought into the reality. The journey towards bringing this idea or ideas to reality is a long one. For a project to be successful it has to be well planned and must have a solid structure, clear vision and goal. It also must have a clear outlined market segment or field and most importantly the target group must be known. Otherwise there is very little chance of it becoming a success. Equally important is the financial plan of a project, milestones which can enable us to have an imagination of individual stages and how long they will take to be accomplished. It can be clearly seen if it is at all possible to accomplish this project and how as well as determine how much it will cost. The success of a project also depends on how successful the different stages are and how long they take and the language used and means of communication. This thesis describes very new creative economics which guaranties the maximum use of competitive advantages and all other necessary approach in today's world of business. On the whole this thesis provides completed marketing plan based on a new economic trend for a newly set up company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13789
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|