dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Vašíček, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:34:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T10:34:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11051
|
|
dc.description.abstract |
Hlavní částí bakalářské práce je marketingový výzkum, který zkoumá vztah cílové skupiny posluchačů ve věku 15 - 19 let k rozhlasovému formátu CHR. Jednotlivé rozhlasové formáty a jejich specifika budou nedílnou součástí teoretické části bakalářské práce. Hlavní část praktické části bude obsahovat postup, vyhodnocení a závěrečnou zprávu marketingového výzkumu, který student provede na vzorku 204 respondentů náhodným výběrem ve věku 15 - 19 let. Vyhodnocení dotazníků bude prováděno na základě konzultací a podle metod obeznámených v předmětu KMAVY. Hypotézou bakalářské práce je preference poslechu hudby cílové skupiny 15 - 19 let na internetu a v digitálních formátech před poslechem hudby v rozhlasových stanicích. Tím bude zjištěno, jaký je postoj této skupiny posluchačů k formátu CHR, který se primárně zaměřuje na tuto cílovou skupinu. Výzkumem bude hypotéza práce potvrzena nebo vyvrácena. |
cs |
dc.format |
62 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
937285 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
formát
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
respondenti
|
cs |
dc.subject |
multimédia
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
size
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
informants
|
en |
dc.subject |
multimedia
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
target group
|
en |
dc.title |
Rozhlasové formáty - vztah cílové skupiny 15 až 19 k formátu CHR |
cs |
dc.title.alternative |
Brodcasting size, relation target group 15 - 19 to brodcasting size CHR |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bohuš, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main part of this document is research. It is tried to find attitudes of young people aged between 15 - 19 years for radio CHR. Radio size is a part of theory. The most important of the practical part is research and outcome. The research has been made with 204 informants. A student has got information about research and data evolution in subject KMAVY and in qualification literature. Hypothesis of this document says: young people aged between 15 - 19 years need not listen radio stations because they can use the Internet, they can download music from the Internet and they listen music by MP3 player, MP4 player, iPod It is the reason why listeners aged between 15 - 19 years old do not have to listen radio, especially radio CHR which targets to young people. Research is the way which finds the answer. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10701
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|