Petice a stížnosti v systému záruk zákonnosti veřejné správy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Petice a stížnosti v systému záruk zákonnosti veřejné správy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurníková, Jana
dc.contributor.author Grmolcová, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:33:40Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:18Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/11049
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o postavení petic a stížností v systému záruk zákonnosti. V úvodní části se zabývám právními zárukami zákonnosti a poté i kontrolou v oblasti veřejné správy. Teoretická část dále obsahuje vývojové souvislosti institutu petice a institutu stížnosti. Následně se věnuji jejich současné právní úpravě. Praktická část je zaměřena na postup při podávání a vyřizování petic a stížností. Na základě statistických údajů uvádím přehled, jak jsou petice a stížností využívány v praxi. Na závěr vybrané petice a stížnosti podrobně analyzuji. cs
dc.format 76 s., 2 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 570666 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject petice cs
dc.subject stížnosti cs
dc.subject právní záruky zákonnosti cs
dc.subject kontrola veřejné správy cs
dc.subject správní právo cs
dc.subject veřejný zájem cs
dc.subject soukromý zájem cs
dc.subject petitions en
dc.subject complaints en
dc.subject legality 's guarantees en
dc.subject control over public administration en
dc.subject administration law en
dc.subject public interest en
dc.subject private interest en
dc.title Petice a stížnosti v systému záruk zákonnosti veřejné správy cs
dc.title.alternative Petitions and Complaints in the System of Legality's Guarantees in Public Administration en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Večeřa, Miloš
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the position of petions and complaints in a systém of the basic legality 's guarantees. In the first part I focus on the legality 's guarantees and a control over the public administration. The theoretical part includes developing contexts of the institute of petitions and the institute of complaint. Then I devote to their present legal form. The practical part is focused on the process with the plaint and transaction of petitions and complaints. On the basic of statistical datas I present summary how are petitions and complaints used in practice. At the end I analyse some petitions and complaints. en
dc.description.department Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/178 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Veřejná správa a regionální rozvoj cs
dc.thesis.degree-discipline Public Sector Administration and Regional Development en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cs
dc.thesis.degree-program Economic Policy and Administration en
dc.identifier.stag 12050
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
grmolcová_2009_dp.pdfBlocked 557.2Kb PDF View/Open
grmolcová_2009_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
grmolcová_2009_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account