dc.contributor.advisor |
Jurníková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Grmolcová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:33:40Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:18Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11049
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o postavení petic a stížností v systému záruk zákonnosti. V úvodní části se zabývám právními zárukami zákonnosti a poté i kontrolou v oblasti veřejné správy. Teoretická část dále obsahuje vývojové souvislosti institutu petice a institutu stížnosti. Následně se věnuji jejich současné právní úpravě. Praktická část je zaměřena na postup při podávání a vyřizování petic a stížností. Na základě statistických údajů uvádím přehled, jak jsou petice a stížností využívány v praxi. Na závěr vybrané petice a stížnosti podrobně analyzuji. |
cs |
dc.format |
76 s., 2 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
570666 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
|
dc.subject |
petice
|
cs |
dc.subject |
stížnosti
|
cs |
dc.subject |
právní záruky zákonnosti
|
cs |
dc.subject |
kontrola veřejné správy
|
cs |
dc.subject |
správní právo
|
cs |
dc.subject |
veřejný zájem
|
cs |
dc.subject |
soukromý zájem
|
cs |
dc.subject |
petitions
|
en |
dc.subject |
complaints
|
en |
dc.subject |
legality 's guarantees
|
en |
dc.subject |
control over public administration
|
en |
dc.subject |
administration law
|
en |
dc.subject |
public interest
|
en |
dc.subject |
private interest
|
en |
dc.title |
Petice a stížnosti v systému záruk zákonnosti veřejné správy |
cs |
dc.title.alternative |
Petitions and Complaints in the System of Legality's Guarantees in Public Administration |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Večeřa, Miloš |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the position of petions and complaints in a systém of the basic legality 's guarantees. In the first part I focus on the legality 's guarantees and a control over the public administration. The theoretical part includes developing contexts of the institute of petitions and the institute of complaint. Then I devote to their present legal form. The practical part is focused on the process with the plaint and transaction of petitions and complaints. On the basic of statistical datas I present summary how are petitions and complaints used in practice. At the end I analyse some petitions and complaints. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/178
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public Sector Administration and Regional Development |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
12050
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|