dc.contributor.advisor |
Svatoš, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Daňková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:13:24Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T10:13:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10998
|
|
dc.description.abstract |
Ambicí teoretické části bakalářské práce je popsat současný stav realizace mediální výchovy žáků českých ZŠ a SŠ. Její praktickou část tvoří příklady realizace a evaluace mediální výchovy jako samostatného předmětu (při využití tzv. prekonceptů vyučování) výuky na druhém stupni Základní školy národního umělce Petra Bezruče (1. ZŠ) ve Frýdku-Místku. |
cs |
dc.format |
71 |
cs |
dc.format.extent |
2916653 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace v prostředí instituce-školy
|
cs |
dc.subject |
mediální výchova
|
cs |
dc.subject |
didaktika
|
cs |
dc.subject |
plánování výuky-příprava učitele na vyučování
|
cs |
dc.subject |
prekoncept vyučování
|
cs |
dc.subject |
efektivita vyučování
|
cs |
dc.subject |
communication in institutional environment-schools
|
en |
dc.subject |
media education
|
en |
dc.subject |
didactics
|
en |
dc.subject |
lesson planning-teacher's preparation for lessons
|
en |
dc.subject |
lesson pre-concept
|
en |
dc.subject |
lesson effectivity
|
en |
dc.title |
Didaktika mediální výchovy |
cs |
dc.title.alternative |
The didactics of media education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical chapter of the bachelor tries to describe the present situation of me-dia education of students at Czech primary and intermediate schools. The operative chapter of the bachelor work consists of examples of implementation and evaluation of media edu-cation as a independent subject at Základní škola (primary school) národního umělce Petra Bezruče in Frydek-Mistek.(with the use of so-called educational pre-concepts). |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
11268
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
masová média
|
cs |
local.subject |
mediální gramotnost
|
cs |
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
mass media
|
en |
local.subject |
media literacy
|
en |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |