dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vylimcová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:11:39Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:16Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10996
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Cílem projektu je utváření a udržování kvalitního, oboustranně výhodného vztahu se zákazníky. V teoretické části je popsána podstata a strategie systému CRM, zásady řízení vztahu se zákazníky a nedostatky systému při jeho zavádění. Analytická část obsahuje charakteristiku Lázní Luhačovice, a.s., analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků a samotná realizace zavádění prvků systému CRM. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
98 s., 13 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1750721 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011 |
|
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
loajalita zákazníka
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer's segmentation
|
en |
dc.subject |
customer relationship
|
en |
dc.subject |
customer's loayality
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of implementation of CRM system into a company Lázně Luhačovice, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bača, František |
|
dc.date.accepted |
2009-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with project development of CRM system components into Lázně Luhačovice, a.s. company. The aim of this project is creation and maintanance of the quality and both side convenient relationship to customers. In theoretical part there is described the bases and strategy of the CRM system, the rules of Customer Relationship Management and the lacks of the system during its implementation. Analytical part contains the characteristics of Lázně Luhačovice, a.s., analysis of the present state of Customer Relationship Management and the main deficiencies resulting from. In the project part are suggested the particular solutions for the finded deficiences and the realization itself of CRM components implementation. The time, cost and risk analysis of the developed project is in concluding part of the work. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12445
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|