Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Vylimcová, Šárka
dc.date.accessioned 2010-07-18T10:11:39Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:16Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10996
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s. Cílem projektu je utváření a udržování kvalitního, oboustranně výhodného vztahu se zákazníky. V teoretické části je popsána podstata a strategie systému CRM, zásady řízení vztahu se zákazníky a nedostatky systému při jeho zavádění. Analytická část obsahuje charakteristiku Lázní Luhačovice, a.s., analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. V projektové části jsou navržena jednotlivá řešení zjištěných nedostatků a samotná realizace zavádění prvků systému CRM. V závěru práce je vypracovaný projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 98 s., 13 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1750721 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2011
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject CRM cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject loajalita zákazníka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject customer's segmentation en
dc.subject customer relationship en
dc.subject customer's loayality en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt zavádění prvků systému CRM ve společnosti Lázně Luhačovice, a.s. cs
dc.title.alternative The project of implementation of CRM system into a company Lázně Luhačovice, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bača, František
dc.date.accepted 2009-06-04
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with project development of CRM system components into Lázně Luhačovice, a.s. company. The aim of this project is creation and maintanance of the quality and both side convenient relationship to customers. In theoretical part there is described the bases and strategy of the CRM system, the rules of Customer Relationship Management and the lacks of the system during its implementation. Analytical part contains the characteristics of Lázně Luhačovice, a.s., analysis of the present state of Customer Relationship Management and the main deficiencies resulting from. In the project part are suggested the particular solutions for the finded deficiences and the realization itself of CRM components implementation. The time, cost and risk analysis of the developed project is in concluding part of the work. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 12445
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vylimcová_2009_dp.pdfBlocked 1.669Mb PDF View/Open
vylimcová_2009_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
vylimcová_2009_op.doc 48.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account