dc.contributor.advisor |
Ladová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Röhrerová, Elena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T10:06:15Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:16Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10987
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je zpracována na téma Analýza konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o., Zašová, která se zabývá vývojem a realizací bezkontaktních izolačních systémů. Tato práce obsahuje teoretické zpracování základních pojmů a popis jednotlivých analýz, které jsou následně aplikovány v praktické části na společnost FANA, s.r.o. Součástí práce je také představení dvou konkurenčních firem působících na tuzemském trhu. Závěrem práce jsou navrhnuta opatření, která by mohla pomoci firmě FANA, s.r.o. zvýšit svůj podíl na trhu a zvýšit tak svou konkurenceschopnost. |
cs |
dc.format |
74 s. , 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4579816 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2011 |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
VRIO analýza
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
the SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
the Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
the BCG matrix
|
en |
dc.subject |
the VRIO analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy FANA, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Analysis of the Competitiveness of the Fana, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented Bachelor thesis is focused on the topic of The Fana, Ltd., Zašová's Competitiveness Analysis, which deals with the development and execution of the contactless insulation systems. This work contains the theoretical compilation of the basic terms and the description of the particular analyses, which are consequently applied in the practical part on The Fana, Ltd. The work also presents two competitive companies operating on the domestic market. In the conclusion, the measures that might help the Fana, Ltd. increase its share on the market as well as its competitiveness are introduced. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11695
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|