dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Trnčáková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:56:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:56:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10976
|
|
dc.description.abstract |
Informační vzdělávání všech studentů, pedagogů, zaměstnanců vysoké školy, stejně jako všech uživatelů knihovny by se mělo stát samozřejmostí a nutností v 21. století, které je nazýváno stoletím informačním. Nároky na informační gramotnost se neustále zvyšují, je kladen důraz na celoživotní vzdělávání a učení. Umění vyhledat, třídit, zhodnotit, využívat informace se může stát konkurenční výhodou - v konkurenčním prostředí, je přidanou hodnotou k získaným vědomostem a znalostem v procesu výuky. Významnou roli v tomto procesu může mít vysokoškolská knihovna, může přispět k tomu, aby Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně byla "stále se učící organizací" - a byla organizací s "trvale udržitelným rozvojem". |
cs |
dc.format |
74 s., příl. |
cs |
dc.format.extent |
1687487 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
vysokoškolská knihovna
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
informační gramotnost
|
cs |
dc.subject |
informační vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vyhledávání informací
|
cs |
dc.subject |
znalostní společnost
|
cs |
dc.subject |
učící se organizace
|
cs |
dc.subject |
kurzy práce s informacemi
|
cs |
dc.subject |
funkční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
literární gramotnost
|
cs |
dc.subject |
dokumentová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
University
|
en |
dc.subject |
university library
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University in Zlín
|
en |
dc.subject |
information literacy
|
en |
dc.subject |
information education
|
en |
dc.subject |
information teaching
|
en |
dc.subject |
information retrieval
|
en |
dc.subject |
knowledge society
|
en |
dc.subject |
learning organization
|
en |
dc.subject |
course of information learning
|
en |
dc.subject |
information course
|
en |
dc.subject |
functional literacy
|
en |
dc.subject |
prose literacy
|
en |
dc.subject |
document literacy
|
en |
dc.title |
Koncepce informačního vzdělávání na UTB ve Zlíně |
cs |
dc.title.alternative |
The conception of information education on TBU in Zlín |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Information education of all students, teachers and staff of a univesity should be a matter of course. In the 21st century, which is often called an information century, is necessary to educate library users in using information. The demand for information literacy is increa-sing. There is an emphasis on lifelong learning and education. To know how to search, sort and evaluate information could be a competitive advantage today - this is added value to the acquired knowledge and expertise in the process of teaching. The important role in this process may have a university will be "still learning organization" and "sustainable development organization". |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12055
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-17 |
|
utb.result.grade |
A |
|