dc.contributor.advisor |
Brišová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Gregorová, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:51:22Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T09:51:22Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10965
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o. V teoretické části jsou rozebrána témata strategického marketingu, jako jsou marketingové řízení, marketingová situační analýza, konkurence a její analýza, SWOT analýza, identifikace konkurence podle tržního podílu, Porterův 5 - faktorový model a marketingový mix. Tato práce byla zpracována na základě studia odborné literatury v oblasti marketingu. Druhá, analytická část je věnována profilu společnosti a její konkurenceschopnosti na českém trhu, včetně analýz stávajících konkurentů. |
cs |
dc.format |
59 s. |
cs |
dc.format.extent |
1438599 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategický marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
tržní podíl
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterův 5-faktorový model
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategic marketing
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
analysis of the competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
market share
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter's 5-factor model
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí firmy Coca-Cola HBC Česká republika, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of a competitive environment of the firm Coca-Cola HBC Czech Republic, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with analysis of the competitive environment of the company Coca-Cola HBC Czech Republic, Ltd In the theoretical part, the strategic marketing issues (such as marketing management, marketing situational analysis, competition, and its analysis, SWOT analysis, identification of the competition according to market share, Porter's 5-factor model and marketing mix) are analyzed. This work was elaborated on the basis of special literature studies in the field of marketing. The second, analytical part, is devoted to the company profile and its competitive strength in the Czech market, including analysis of existing competitors. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13049
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
D |
|