Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vznik, podoba a marketingové využití přímého sportovního přenosu z MS v OB 2008 |
Author: |
Skřička, Jan
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybraný sportovní přenos z mistrovství světa v orientačním běhu a ukázat, jak provedení takového přenosu může formovat povědomí široké veřejnosti o tomto sportu. Teoretická část této práce se zabývá historickým vývojem sportovních přenosů a ukazuje, jaký dopad měl rozvoj televizních přenosů na podobu některých sportovních odvětví a jaké důsledky plynou z medializace sportu přímo pro jednotlivé sportovce. Teoretická část rovněž nastiňuje problematiku sportovního marketingu a snaží se uchopit sportovní přenos jako marketingový nástroj jednotlivých sportovních odvětví. Praktická část bakalářské práce detailně analyzuje vybraný sportovní přenos, stanovuje obecná kriteria definující podstatu tvorby úspěšného sportovního přenosu. Druhá část praktické části pak formou kvalitativního výzkumu na hypotézách ověřuje kritérium úspěšnosti prezentovaného sportovního přenosu mezi vybraným vzorkem populace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/10952
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10684
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account