Analýza konkurenčního prostředí webdesignové firmy CMS Plus
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, David
|
|
dc.contributor.author |
Kaluža, Aleš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:33:28Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10941
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá konkurenčním prostředím v odvětví poskytování internetových služeb. Zaměřuje se pouze na část trhu tvořeného Jihomoravským krajem. První část bakalářské práce zpracovává teorii analýzy konkurence. Analytická část obsahuje charakteristiku firmy, konkurentů, jejich srovnání, SWOT analýzu a šetření reakce konkurence na elektronickou poptávku. Samotný závěr obsahuje návrh opatření, která by měla zvýšit konkurenceschopnost firmy CMS Plus. |
cs |
dc.format |
66 s., 1s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1765806 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038 |
|
dc.subject |
Redakční systém
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
elektronická poptávka
|
cs |
dc.subject |
Content management system
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
electronic demand
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenčního prostředí webdesignové firmy CMS Plus |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of competitive environment of webdesign firm CMS Plus |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-01-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-12-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with a competitive environment in a sector of providing Internet services. It targets only the part of the market formed by the South Moravian Region. The first part of the Bachelor thesis processes a theory of competition analysis. Analytical part contains characteristics of the firm, competitors, their compare, SWOT analysis and investigation of reaction of competition on a electronic demand. The separate conclusion includes a draft of measures that should increase the competitive advantage of the firm CMS Plus. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10377
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account