Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Friedrich, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:21:10Z
dc.date.available 2012-02-17T13:50:08Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10910
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu "sponzorského balíčku" jako nástroje komunikačního mixu, který by mohl exkluzivní sponzor týmu, resp. reklamní partner, efektivně využít v rámci koncepce marketingové komunikace a který by přinesl pozitivní obchodní efekt. cs
dc.format 107 s. cs
dc.format.extent 2354585 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject sport cs
dc.subject rally cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject marketingová komunikace a nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject sponzorský balíček cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject instruments of the marketing communication en
dc.subject sport en
dc.subject rallye en
dc.subject sponsorship en
dc.subject effectivity en
dc.subject sponsor pack en
dc.title Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou cs
dc.title.alternative Sponsoring - significant part of the communication with target group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is dedicated to a sponsorship, important part of the marketing commu-nication mix. It is written in a guide style, showing the importance of sponsorship and the sponsoring cooperation in the marketing communication process. The purpose of the di-ploma thesis is to supply the professional help to one small racing team which needs to develop the sponsorship process including the "sponsor pack" as an instrument for the communication mix. Any exclusive sponsor or a promotional partner can use this work as a functional instrument within the marketing communication concept. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10599
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
friedrich_2009_dp.pdfBlocked 2.245Mb PDF View/Open
friedrich_2009_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
friedrich_2009_op.doc 64.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account