dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Friedrich, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T09:21:10Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:50:08Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10910
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje sponzoringu jako jedné ze složek mixu marketingové komunikace. Je řešena jako určitý mustr, který nastiňuje aktivní úlohu sponzoringu v marketingové komunikaci sponzora prostřednictvím kooperace samotného subjektu sponzoringu. Cílem diplomové práce je pomoci menšímu amatérskému týmu v rozvoji, dovršení procesu profesionalizace a navrhnout optimální podobu "sponzorského balíčku" jako nástroje komunikačního mixu, který by mohl exkluzivní sponzor týmu, resp. reklamní partner, efektivně využít v rámci koncepce marketingové komunikace a který by přinesl pozitivní obchodní efekt. |
cs |
dc.format |
107 s. |
cs |
dc.format.extent |
2354585 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2011 |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
rally
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace a nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponzorský balíček
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
instruments of the marketing communication
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
rallye
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
effectivity
|
en |
dc.subject |
sponsor pack
|
en |
dc.title |
Sponzoring jako významná součást komunikace s cílovou skupinou |
cs |
dc.title.alternative |
Sponsoring - significant part of the communication with target group |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is dedicated to a sponsorship, important part of the marketing commu-nication mix. It is written in a guide style, showing the importance of sponsorship and the sponsoring cooperation in the marketing communication process. The purpose of the di-ploma thesis is to supply the professional help to one small racing team which needs to develop the sponsorship process including the "sponsor pack" as an instrument for the communication mix. Any exclusive sponsor or a promotional partner can use this work as a functional instrument within the marketing communication concept. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10599
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|