Návrh vytvoření internetových stránek centra pro indoor cycling

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh vytvoření internetových stránek centra pro indoor cycling

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štefánek, Radoslav
dc.contributor.author Šustrová, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-18T09:00:39Z
dc.date.available 2010-07-18T09:00:39Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10878
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu internetových stránek centra pro indoor cycling. Klíčové body této práce jsou problematika internet marketingu a tvorba efektivních webových stránek. Praktická část se opírá o komplexní analýzu trhu a metody projek-tového řízení. Hlavním cílem práce je vytvoření ideálního konceptu webových stránek. cs
dc.format 66 s., 3 s. cs
dc.format.extent 2539424 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet marketing cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject spinning cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject projektové řízení cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject web pages en
dc.subject spinning en
dc.subject market analysis en
dc.subject project management en
dc.title Návrh vytvoření internetových stránek centra pro indoor cycling cs
dc.title.alternative Establishment of the project of the website focused on the indoor cycling en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sakáč, Radek
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis describes establishment of the project of the website focused on the indoor cycling. The key objectives of the thesis are questions about internet marketing and creation of effective websites. The practical part is supported by complex market research and methods of project management. The main goal of this paper work is to create ideal website concept. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10535
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šustrová_2009_bp.pdf 2.421Mb PDF View/Open
šustrová_2009_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
šustrová_2009_op.pdf 62.07Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account