dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Briskorinová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:59:49Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T08:59:49Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10876
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část je věnována stručné charakteristice sociálně patologických jevů, rozsahu těchto jevů na školách a úloze školy při prevenci. Výzkumný problém byl zaměřen na informovanost žáků ohledně problematiky a prevence sociálně patologických jevů na školách a na jejich postoj k těmto jevům. Zjišťován zájem žáků o mimoškolní aktivity, nabízené školou. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
9350188 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prevence
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
Prevention
|
en |
dc.subject |
legislation
|
en |
dc.subject |
social-pathological phenomena
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
free time
|
en |
dc.title |
Úloha školy při prevenci sociálně patologických jevů |
cs |
dc.title.alternative |
The role of school in prevention of socially pathological phenomena. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Řeháčková, Helena |
|
dc.date.accepted |
2009-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part is devoted to brief the characteristics of socio-pathological phenomena, the extend of these phenomena in schools and the role of schools in prevention. Research has focused on the problem of pupils awareness and prevention issues concerning the socio-pathological phenomena in the schools and their attitude towards these phenomena. Also made an inquiry students interested in the extracurricular activities offered by the school. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12285
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-18 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |