Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Musil, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Surýnková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:40:22Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10846
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je obeznámit se s problematikou rozsahu a kvality poskytovaných služeb zákazníkům firmy. V teoretické části jsou podrobně rozebírány takto poskytované služby, vlivy které na ně působí a jejich význam pro firmu. Práce také popisuje kvalitu především se zaměřením na ISO normy, které jsou důležitým prvkem ovlivňujícím úroveň kvality. Druhá praktická část je zaměřena na aplikaci teoretické části na zvolený podnik a srovnání jejich rozsahu a kvality poskytovaných služeb s konkurencí a následné zhodnocení. Výsledkem práce je zhodnocení rozsahu a kvality poskytovaných služeb u firmy Metaform - slévárna Al, spol. s r.o., společně se srovnáním se službami poskytovanými konkurencí a navržení možných řešení na zvýšení konkurenceschopnosti. |
cs |
dc.format |
67 s. |
cs |
dc.format.extent |
1389194 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039 |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
ISO
|
cs |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
marketing environment
|
en |
dc.subject |
concurrence
|
en |
dc.subject |
ISO
|
en |
dc.title |
Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Range and quality of customers services offered by a company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Čujan, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main purpose of this bachelor thesis is familarization with problematics of range and quality of customers services offered by a company. In theoretical part the services, influences on them and their meanings are examinated from company's point of wiev. There is also desribed quality of services mainly focused on ISO norms, which are important piece impacting the quality of services. The core of second part of the thesis is aplication of theoretical one on chosen company, comparation of it's services with competitors and determination of conclusions. Result of the thesis is valuation of range and quality of customers services offered by Metaform - foundry Al, co. ltd. and also comparation of the concurrence services and suggestion of solutions on rise of the compnay competitive strength. |
en |
dc.description.department |
Institut bezpečnostních technologií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/133
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13303
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-20 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account