Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Musil, Miroslav
dc.contributor.author Surýnková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:40:22Z
dc.date.issued 2009-05-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10846
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je obeznámit se s problematikou rozsahu a kvality poskytovaných služeb zákazníkům firmy. V teoretické části jsou podrobně rozebírány takto poskytované služby, vlivy které na ně působí a jejich význam pro firmu. Práce také popisuje kvalitu především se zaměřením na ISO normy, které jsou důležitým prvkem ovlivňujícím úroveň kvality. Druhá praktická část je zaměřena na aplikaci teoretické části na zvolený podnik a srovnání jejich rozsahu a kvality poskytovaných služeb s konkurencí a následné zhodnocení. Výsledkem práce je zhodnocení rozsahu a kvality poskytovaných služeb u firmy Metaform - slévárna Al, spol. s r.o., společně se srovnáním se službami poskytovanými konkurencí a navržení možných řešení na zvýšení konkurenceschopnosti. cs
dc.format 67 s. cs
dc.format.extent 1389194 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.05.2039
dc.subject služby cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject ISO cs
dc.subject services en
dc.subject quality en
dc.subject marketing environment en
dc.subject concurrence en
dc.subject ISO en
dc.title Rozsah a kvalita poskytovaných služeb zákazníkům firmy cs
dc.title.alternative Range and quality of customers services offered by a company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čujan, Zdeněk
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.date.vskp-available 2039-05-27
dc.description.abstract-translated Main purpose of this bachelor thesis is familarization with problematics of range and quality of customers services offered by a company. In theoretical part the services, influences on them and their meanings are examinated from company's point of wiev. There is also desribed quality of services mainly focused on ISO norms, which are important piece impacting the quality of services. The core of second part of the thesis is aplication of theoretical one on chosen company, comparation of it's services with competitors and determination of conclusions. Result of the thesis is valuation of range and quality of customers services offered by Metaform - foundry Al, co. ltd. and also comparation of the concurrence services and suggestion of solutions on rise of the compnay competitive strength. en
dc.description.department Institut bezpečnostních technologií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/133 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 13303
dc.date.assigned 2009-02-20
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
surýnková_2009_bp.pdfBlocked 1.324Mb PDF View/Open
surýnková_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
surýnková_2009_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account