Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Biedermannová, Zlata
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:30:42Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T08:30:42Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10827
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je srovnání marketingových komunikací hlavních zpravodaj-ských relací TV Nova a Prima TV v období jejich změn. Práci tvoří tři části. Teoretická část zahrnuje klíčové pojmy, se kterými pracuji v analytické části práce, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část analyzuje marketingové komunikace obou hlavních zpravodajských relaci a jejich sledovanost a ve svém závěru potvrzuje obě stanovené hypo-tézy. Projektová část je tvořena návrhem krizové komunikace pro Televizní noviny v případě, že by byly ohroženy jinou hlavní zpravodajskou relací. |
cs |
dc.format |
81 |
cs |
dc.format.extent |
3726972 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Zpravodajství
|
cs |
dc.subject |
TV Nova
|
cs |
dc.subject |
Prima TV
|
cs |
dc.subject |
sledovanost
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
krizová ko-munikace
|
cs |
dc.subject |
TV news
|
en |
dc.subject |
TV Nova
|
en |
dc.subject |
Prima TV
|
en |
dc.subject |
rating
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.title |
Srovnání marketingových komunikací hlavní zpravodajské relace TV Nova a Prima TV v období jejich změny. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication comparison of TV Nova's and Prima TV's main news programme in the period of their transformation. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
My thesis is on a comparison of the marketing communication of main news on both TV Nova and Prima TV during their periods of change. The work consists of three parts: The theory contains key elements which I use to both analyse the topic and formulate the hypo-thesis. The practical section investigates the marketing communications of both main news and their viewership. In the end it confirms both hypothesis. The project section of my work concerns a crisis scenario proposal of Televizni noviny in case of a threat by a com-petitor's news broadcast. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10593
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account