Propagace Střední odborné školy a Gymnázia Staré Město

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace Střední odborné školy a Gymnázia Staré Město

Show simple item record

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Šnajdarová, Dagmar
dc.date.accessioned 2010-07-18T08:23:22Z
dc.date.available 2010-07-18T08:23:22Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10812
dc.description.abstract Bakalářská práce je návodem, jak propagovat střední školu, jaké druhy propagace lze pou-žít, jak získávat pro studium na střední škole nové klienty - žáky. Dále jsou v práci popsány metody, které lze použít při komunikaci s potenciálními klienty školy, jejich rodiči, ostatními partnery a širokou veřejností. Z dotazníkového šetření v analytické části vyplývá, které propagační postupy a metody nejvýrazněji ovlivňují uchazeče o studium. cs
dc.format 58 cs
dc.format.extent 4104801 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce není přístupná
dc.subject Propagace cs
dc.subject osobní komunikace cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject burzy škol cs
dc.subject den otevřených dveří cs
dc.subject Promotion/propagation en
dc.subject personal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject presentation en
dc.subject advertising en
dc.subject school-exchange en
dc.subject open-door-day en
dc.title Propagace Střední odborné školy a Gymnázia Staré Město cs
dc.title.alternative Promotion of Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis represents instructions how to promote secondary school, what kinds of promotion can be used, how to attract new clients - students for secondary school stu-dies. This thesis moreover describes methods which can be used in communication with potential clients of the school, with their parents, other partners and general public. It re-sults from the questionnaire interview in analytical part which promotional policy and methods influence the aspirants for studies in the most dramatic way. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10692
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
šnajdarová_2009_bp.pdfBlocked 3.914Mb PDF View/Open
šnajdarová_2009_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
šnajdarová_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account