dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kocourek, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:17:30Z |
|
dc.date.available |
2019-05-11T23:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10802
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá znalostí značky Tommy Hilfiger na českém trhu. V teoretické části práce je vymezen pojem značka, její historie, image a další důležité atributy, které ovlivňují vnímání značky spotřebiteli. Nechybí zde analýza hodnot světových značek a jejich porovnání v rámci meziročního vývoje. Po definování potřebné teoretické základny je v praktické části analyzována výzkumná sonda, která má za úkol zjistit postavení značky Tommy Hilfiger na českém trhu. Na bázi zjištěných dat jsou v závěru navržena doporučení pro uvedenou značku a její tržní chování v České republice. |
cs |
dc.format |
55 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1792466 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2019 |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
oděvní průmysl
|
cs |
dc.subject |
Tommy Hilfiger
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
clothing
|
en |
dc.subject |
Tommy Hilfiger
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Znalost značky Tommy Hilfiger v českém prostředí |
cs |
dc.title.alternative |
Knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech environment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis deals with knowledge of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the theoretical part of work is a definition of brand, its history, image and other important attributes that influence consumer perception of brands. This part also contain an analysis of values of global brands and their comparison in the context of annual development. Af-ter defining the necessary theoretical base, in the practical part is analyzed research probe, which has the task to determine the status of Tommy Hilfiger brand in the Czech market. In the final part of the thesis are proposed recommendations for mentioned brand following from data research and its market behavior in the Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10662
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|