Rodina a sociální prostředí v kauzálních souvislostech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kuchyňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Crhová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:16:31Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T08:16:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10799
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Rodina a sociální prostředí v kauzálních souvislostech" je rozdělena do čtyř částí, které na sebe navazují. První část specifikuje rodinu, charakterizuje její vývoj a vymezuje pojem rodiny v rámci legislativy. Druhá část objasňuje vliv prostředí na dítě a důležitost výchovy. Ve třetí části následuje popis krize v rodině a její dopady na dítě. Ve čtvrté, poslední části, jsou použity příklady z praxe - kazuistiky, které se dané problematiky týkají. |
cs |
dc.format |
50 s. |
cs |
dc.format.extent |
627181 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rodina
|
cs |
dc.subject |
sociální prostředí
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
krize rodiny
|
cs |
dc.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
sanace rodiny
|
cs |
dc.subject |
Family
|
en |
dc.subject |
social environment
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
family crisis
|
en |
dc.subject |
peer group
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
family reconstruction
|
en |
dc.title |
Rodina a sociální prostředí v kauzálních souvislostech |
cs |
dc.title.alternative |
Family and Social Environment in causal Relationship |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavřík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2009-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor Work "Family and Social Environment in Causal Relationship" is divided into four parts which concur. The first part specifies a family, characterizes its development and determines a definition of a family in terms of legislation. The second part clarifies an influence of environment on a child and importance of an education. The third part describes a crisis in a family and its impacts on a child. The fourth part points to examples from practise which are referred to these problems. |
en |
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
1015774
|
|
dc.date.assigned |
2008-04-30 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account