Projekt strategického rozvoje cestovního ruchu v Pardubickém regionu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Zatloukalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T08:07:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T08:07:46Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10779
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo zpracovat "Projekt strategického rozvoje cestovního ruchu v Pardubickém regionu". Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován cestovní ruch, služby cestovního ruchu, marketing destinací, nástroje marketingového mixu v cestovním ruchu a problematika regionů. V praktické části je Pardubický region nejdříve představen a poté je provedena analýza podmínek pro jeho rozvoj v oblasti cestovního ruchu. Na základě získaných informací je formulována strategická vize a jednotlivé strategické cíle. Tyto cíle jsou pak rozpracovány do opatření a akčních plánů. V závěru je jeden z akčních plánů rozvinut do podoby projektu. |
cs |
dc.format |
97 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4022419 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
region
|
cs |
dc.subject |
regionální politika
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strategická vize
|
cs |
dc.subject |
strategický cíl
|
cs |
dc.subject |
akční plán
|
cs |
dc.subject |
analýza rizik
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
region
|
en |
dc.subject |
regional politics
|
en |
dc.subject |
strategy of developmnet
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
strategy vision
|
en |
dc.subject |
strategy aim
|
en |
dc.subject |
action plan
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Projekt strategického rozvoje cestovního ruchu v Pardubickém regionu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of strategic tourism development in the Pardubice region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of thesis is to elaborate "Project of strategic tourism development in the Pardubice region". The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there is characterized tourism, services of tourism, marketing of districts, the tools of marketing mixture in tourism and matters of regions. In the practical part there is the Pardubice region introduced and then implemented the analysis of conditions for development in tourism area. Then I circumscribe strategy vision and strategic aims based on procured information. I develope these strategic aims into precautions and action plans. In resume I work up one of the action plans into the form of project. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12446
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account