Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Dvořáčková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-18T07:53:59Z
dc.date.available 2010-07-18T07:53:59Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/10762
dc.description.abstract Teoretická část této práce je zaměřena na význam public relations v marketingové komuni-kaci, představuje jednotlivé složky a zabývá se též novými trendy v PR. Praktická část analyzuje public relations marketingové aktivity společnosti Garnier. Hlavní důraz je kladen na webové stránky prokrasnetelo.cz, které sledují právě nové trendy public relations. Součástí je rovněž výzkum, jak stránky PKT ovlivňují vnímání značky a nakolik jsou tedy nová média v PR úspěšná. cs
dc.format 67 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 2089313 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Garnier cs
dc.subject Public relations cs
dc.subject E-marketing cs
dc.subject Sponzoring cs
dc.subject Events cs
dc.subject Nová média cs
dc.subject Marketingový výzkum cs
dc.subject Garnier en
dc.subject Public relations en
dc.subject E-marketing en
dc.subject Sponsorship en
dc.subject Events en
dc.subject New media en
dc.subject Marketing research en
dc.title Analýza PR marketingových aktivit společnosti Garnier cs
dc.title.alternative Analysis of PR marketing activities of the Garnier company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Eliška
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this work is focused on the importance of public relations in marke-ting communication, represents the different components and also addresses new trends in PR. Practical part analyzes public relations marketing activities of Garnier company. Major em-phasis is placed on the website prokrasnetelo.cz, pursuing the new trends in public relati-ons. It is also research how the page PKT affect brand perception and how are the new media in PR success. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10498
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
dvořáčková_2009_bp.pdf 1.992Mb PDF View/Open
dvořáčková_2009_vp.doc 92.5Kb Microsoft Word View/Open
dvořáčková_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account