dc.contributor.advisor |
Kučerová, Věra
|
|
dc.contributor.author |
Chytilová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:49:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T07:49:07Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10752
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje celkové konkurenční prostředí firmy Framesi a v závěru navrhuje řešení a možnosti aplikování těchto řešení v praxi pro udržení konkurenceschopnosti firmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V první teoretické části jsem zpracovala teoretické podklady z odborné literatury, které se týkaly daného tématu. V druhé analytické části jsem popsala profil firmy Framesi, hlavní konkurenty, aplikovala SWOT analýzu, Porterův model a provedla marketingový výzkum. Vypracované výsledky analýz poukazují na konkurenční výhody, nevýhody, příležitosti či ohrožení firmy Framesi. |
cs |
dc.format |
65 str., 20 str. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1830532 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Portetův model
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitive analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Analýza konkurence firmy Framesi se zaměřením na profesionální vlasovou kosmetiku |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Framesi's Competitors, focusing on the Professional Hair Care range of Products |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This graduation thesis considers Framesi's overall competitive environment, and elaborates solutions and their alternatives to increase the firm competitiveness. This report is divided into two sections. The first theoretical part gathers and consolidates information from the existing related literature. The second practical part contains a description of Framesi and its main competitors; including a SWOT analysis, a Porter's report, and a marketing research. In conclusion, this study highlights Framesi's Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
13052
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-24 |
|
utb.result.grade |
B |
|