Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hegerová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:40:02Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T07:40:02Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10740
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zaměření se na zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž za použití nástrojů marketingového mixu. Teoretická část obsahuje literární rešerši na téma obchodní trh, konkurence a její jednotlivé typy. V praktické části je nejdříve analyzován současný stav hypermarketu Tesco Kroměříž, jeho finanční situace a vztah ke konkurenci. Dále jsou provedeny PEST a SWOT analýzy. Následně je proveden marketingový výzkum. Na základě všech údajů jsou vypracovány návrhy na zlepšení, které jsou v závěru práce podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
61 s., 2 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
6876409 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Obchodní trh
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
dokonalá konkurence
|
cs |
dc.subject |
monopol
|
cs |
dc.subject |
monopolistická konkurence
|
cs |
dc.subject |
oligopol
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Trading market
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
perfect competition
|
en |
dc.subject |
monopoly
|
en |
dc.subject |
monopolistic competition
|
en |
dc.subject |
oligopoly
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Zvýšení konkurenceschopnosti hypermarketu Tesco Kroměříž využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Increasing of competitivenes of Tesco hypermarket Kroměříž by using marketing mix tools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křelina, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2009-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main purpose of this bachelor thesis is focusing on rise of competetivenes of Tesco hypermarket in Kroměříž by using marketing mix tools. The theoretical part contains literature search about trading market, competition and its types. At first in practical part there is analysed the actual situation of hypermarket Tesco Kroměříž, its financial situation and the relation to the competition. Then were done PEST and SWOT analysis. After that market research was elaborated. Following to these facts were done the proposals to positive changes, which were subjected through the costs and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11758
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account