Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Lužná, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T07:25:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-08-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/10707
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA za pomoci nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na část teoretickou, která zpracovává poznatky vztahující se k marketingovému řízení společnosti, konkurenci a konkurenceschopnosti vycházející z dostupné literatury. Další, praktická část, je analýzou marketingového mixu a konkurence společnosti ALIKA. Diplomovou práci uzavírá projektová část, jež navrhuje několik řešení na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ALIKA. Návrhy jsou podrobeny nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
79 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2352021 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 21.08.2039 |
|
dc.subject |
Marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
výrobek
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
Marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing mix implements
|
en |
dc.subject |
produkt
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy ALIKA a.s. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Improvement of Competitiveness of ALIKA a.s. with Marketing Mix Implements |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kremlová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2009-09-14 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-08-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis is focused on increasing of competitiveness of company ALIKA with marketing mix implements. It is divided into theoretical part including theoretic knowledge about marketing management, competition and competitiveness. Second part is practical part and it is including analyse of marketing mix and competition of ALIKA company. Master thesis is terminated by idea part which plan some solution for increasing competitiveness ALIKA company with marketing mix implements. These ideas are remitend to costs and risks analyse. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12383
|
|
dc.date.assigned |
2009-06-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account